Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت کرونا در چالوس که با حضور فرمانداران شهرستان های چالوس ، کلاردشت و معاون فرماندار نوشهر برگزار شد، افزود:  اگر چه ماندن افراد در خانه ها دارویی تلخ  و سخت برای همه است ولی مصون ماندن در برابر این ویروس شیرین تر از ماندن در خانه است.

وی گفت که مردم استان همانند استانهای کشور برای رهایی از بحران کرونا خانه نشینی را تجربه کنند چرا که این اقدام مردم باعث کاهش شیوع بیماری در جامعه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران ، پشتیبانی و  مراقبت از افراد بهبود یافته ویروس کرونا از سوی ادارات و نهادهای مرتبط در گسترش این ویروس بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد :  امروز این شرائط  پیش آمده همانند دوران جنگ است و همه باید کمک و پشتیبانی کنند چون راهی جزء این وجود ندارد.

حسین زادگان گفت : کشور چین نیز اگر تا حدودی در بعد کنترل این بیماری به موفقیت های دست یافته آمارها گویای آن است که حدود ۸۵ درصد جمعیت این کشور در خانه ها ماندگار شدند.

وی افزود:  که از زمان شیوع این ویروس همه مسئولان ، نیرو ها،  دهیاری ها، شهرداری ها و حتی خیران  پای  کار آمده اند.

استاندار مازندران اظهار داشت :  امروز خیران با کمک های قابل توجه بخش عمده ای از ملزومات کنترل حفاظتی کادر درمانی را تهیه کرده اند ضمن آنکه بسیاری لوازم بهداشتی پیشگیری از ویروس نظیر ماسک ، دستکش و .. احتکار شده  به چرخه توزیع میان مردم اختصاص داده شد و کمبودها در این بخش در حال برطرف شدن است.

نماینده عالی دولت در مازندران به مسئولان قضایی بویژه دادستان ها در سطح این استان توصیه کرد بدون مماشات با هرگونه فعالیت خانه مسافرها ، قلیانسراها ، مراکز اقامتی دولتی برخورد کنند و اجازه ندهند در تعطیلات پیش رو مسافر پذیرش کنند.

وی از فعالان رسانه ای در این منطقه خواست با بهره گیری از همه ظرفیت ها مردم را از وضعیت تهدید کننده این ویروس آگاه سازند تا کمتر شاهد حضور آنها در فضای بیرون باشیم .

نشست با فرمانداران تنکابن  رامسر و عباس اباد در مورد موضوع کرونا از دیگر برنامه های سفر یکروزه استاندار به عرب مازندران اعلام شد.

مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد بیماران مشکوک به کرونا در استان مازندران ۲۰۰ نفر اعلام کردند که از این تعداد ۷۲ نفر بیماری آنان مثبت است و تعداد جان‌باختگان ناشی از این بیماری هم ۱۱نفر است.

تاکنون ۱۳۰ نفر از افرادی مبتلا به کرونا در استان پس از درمان از بیمارستان ها و مراکز درمانی ترخیص شدند.

نخستین مورد مشکوک به کرونا در مازندران چهارشنبه ۳۰ بهمن مشاهده شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چالوس استانداری مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چالوس استانداری مازندران احمد حسین زادگان ویروس کرونا چالوس استانداری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس هواشناسی گفت: هوای مازندران تا سه شنبه هفته آینده با آسمانی صاف و قسمتی ابری و روند افزایش نسبی و تدریجی دما همراه است.

فرجی افزود: در پی روند افزایش دما ، این مدت دما در مناطق مرکزی و شرقی استان به حدود ۳۰ درجه می رسد.

 

وی با بیان اینکه چهارشنبه با تغییر جریانات جوی ،کاهش نسبی دما و گاهی افزایش ابر خواهیم داشت ،گفت: شرایط برای بارشهای پراکنده در ارتفاعات استان فراهم است.

کارشناس هواشناسی مازندران افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

فرجی خاطرنشان کرد: دیروز ساری و آمل با دمای ۲۷ درجه بیشترین و امروز بلده با دمای ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر کمترین دما  را در استان داشتند.

 

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند