Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، در پی شیوع ویروس کرونا «محسن نیرومند» توضیح داد: پمفلت‌ها، بروشورهای آموزشی و راهنمای اختصاصی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در محیط‌های کاری اداری و صنعتی و راهنمای عمومی پیشگیری از کرونا که از مرکز بهداشت استان دریافت شده نیز به خانه‌های بهداشت کارگری واحدهای اقتصادی استان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرومند همچنین گفت: طبق نامه مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از کلیه واحدهای اقتصادی درخواست شده که همکاری لازم را جهت تامین هزینه‌های بسته‌های بهداشتی و آموزشی پیشگیری از کرونا با مرکز بهداشت استان داشته باشند.

وی در خصوص اطلاع رسانی و آموزش از راه دور به کارشناسان بهداشت حرفه‌ای واحدهای اقتصادی گفت: برای ۴۷۰ نفر از کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و مدیران منابع انسانی واحدهای اقصادی پیامک‌هایی با محتوای اعلام اهم اقلام مورد نیاز خانه‌های بهداشت کارگری جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ارسال شده است.

نیرومند توضیح داد:  نصب محلول ضدعفونی‌کننده در ورودی رستوران‌ها، سرویس‌های بهداشتی و کارت زنی، تهیه دماسنج دیجیتالی برای خانه‌های بهداشت کارگری جهت غربالگری افراد مشکوک به بیماری کرونا، در اختیار قرار دادن دستکش یکبار مصرف و ماسک مناسب به کارگران، انتقال ایمن موارد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا به شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان استان و حضور مستمر و مداوم  مسئولین خانه‌های بهداشت کارگری جهت ارائه خدمات تا اعلام وضعیت عادی ازجمله مواردی است که به صورت پیامکی به جامعه هدف اطلاع‌رسانی شده است.

وی همچنین گفت: سامانه آموزشی و اطلاع‌رسانی کرونا ویروس به آدرس corona.mui.ac.ir و سامانه ejtemaee.mcls.gov.i جهت دریافت توصیه‌ها، شیوه‌نامه‌ها، راهنماها و دستورالعمل‌ها به ویژه معطوف به مراقبت فردی و سالم سازی محیط‌های کار دسترسی و کارگران به اطلاعات و چک لیست خود ارزیابی بیماری نیز به مدیریت واحدهای اقتصادی استان معرفی شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا خانه های بهداشت کارگری واحدهای اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند