Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@05:58:04 GMT

ایلام رتبه اول جنگل‌کاری در کشور را دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۳۰۱۸

ایلام رتبه اول جنگل‌کاری در کشور را دارد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در مراسم روز درختکاری که با حضور معاون امور اقتصادی، مدیرکل منابع طبیعی استان،  جمعی دیگر از مسئولان استان برگزار شد پس از کاشت یک اصله نهال از رتبه اول جنگل کاری استان در کشور خبر داد و گفت: در سال جاری منابع طبیعی استان موفق شده است با بیش از ۱۰ هزار هکتار جنگل کاری از ۱۸ هزار هکتاری که در کل کشور صورت گرفته است با اقتدار رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به این مهم که استان ایلام با ۱.۲ درصد وسعت کشور موفق شده است به تنهایی بیش از ۵۰ درصد نهالکاری کشور را در سال جاری انجام دهد، اظهار کرد: این عملکرد عالی که می‌تواند الگویی مناسب برای کشور در عرصه منابع طبیعی و جنگل کاری باشد، جای تقدیر دارد و دراین راستا از مدیرکل محترم و همکاران خوبم در منابع طبیعی استان تشکر می‌کنم.

استاندار ایلام در پایان عنوان کرد: حفظ منابع طبیعی، جنگل کاری و نهال کاری در استان به بهداشت محیط زیست و بهداشت روانی و سلامت جامعه کمک می‌کند و ما از این فعالیت‌ها خوب ضمن استقبال کمال تشکر و سپاسگزاری داریم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگل کاری درختکاری منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود