Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:38:37 GMT

فارس من| طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۳۱۵۷

فارس من| طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از لغو طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در 11 هزار مدرسه و 108 هزار کلاس درس، خبر داد.

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، درباره اسکان نوروزی فرهنگیان با توجه به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: در راستای رعایت بهداشت و سلامت هموطنانمان به ویژه فرهنگیان برای مقابله با بیماری کرونا، تمام 11 هزار مدرسه با 108 هزار کلاس درس که آماده پذیرایی از 12 میلیون نفرـروز در ایام نوروز هستند، لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش دارای 398 مرکز رفاهی و خانه معلم است که این مراکز به صورت روزانه ایزوله، ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و تنها این مراکز آماده پذیرایی از فرهنگیان هستند.

کریمی‌فر توصیه کرد: با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن توصیه می‌شود فرهنگیان حتی‌الامکان از سفر پرهیز کنند و ترجیحا در خانه بمانند، اما در صورت الزام این مراکز با رعایت تمام جوانب بهداشتی، آماده پذیرایی از آنهاست.

وی تصریح کرد: البته وضعیت دایر بودن مراکز رفاهی فرهنگیان مانند هتل‌ها در طول ایام نوروز تابع تصمیم‌گیری ستاد کشوری کروناست و در صورتی که دستوری مبنی بر تعطیلی آنها صادر شود، ما نیز رعایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» مبنی بر «اسکان فرهنگیان را به دلیل شیوع کرونا برای نوروز لغو کنید» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش نوروز مدرسه سلامت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان

ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: شیر بچه‌های ایران زمین کار تاریخی را انجام دادند و توانستند مقتدرانه از سد تمام کشورها گذشته و قهرمان شوند.

وی افزود: پشتیبانی وزیر از دانش‌آموزان و پشتکار آن‌ها باعث شد ورزشکاران به پیروزی برسند. ورزش قوی باعث ایران قوی می‌شود.

وی افزود: مجوز جذب دانشجو معلم برای استعدادهای درخشان، نخبگان، نخبگان ورزشی صادر شده و امکان جذب امسال فراهم می‌شود.

صحرایی وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک به دانش آموزان قهرمان گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه آموزش و پرورش سلامت جسمی دانش آموزان است به همین علت  ۲ هزار ۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است.

وی با بیان این که آئین نامه جذب دانشجو معلم استعدادهای درخشان سال آینده صادر می‌شود؛ تصریح کرد: معتقدم بهترین‌ها در زمینه‌های مختلف درسی، ورزشی، هنری و.... باید معلم شوند تا ایرانمان بهتر شود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان خبر داد: معاونت پرورشی به پاس قهرمانی والیبالیستان کشور سفر عتبات عالیات هدیه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان