Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@12:53:24 GMT

مزاحم تلفنی ۱۱۵ جیرفت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۳۴۹۴

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: فردی که اخیراً به عنوان مزاحم تلفنی و ایجاد التهاب روانی جامعه در خصوص بیماری کرونا با اورژانس ۱۱۵جیرفت تماس گرفته بود، دستگیر شد تاریخ انتشار: 14:52 - 14 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۸۹۱ حسین سلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به دستگیری مزاحم تلفنی ۱۱۵ در جیرفت اظهار داشت: این فرد اقدام به ضبط فایل صوتی و پخش در فضای مجازی کرده بود که با همکاری پلیس فتای شهرستان جیرفت در کمتر از چند ساعت دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جای بسی تاسف است که در چنین شرایطی، افرادی هستند که باعث ایجاد رعب و وحشت برای مردم شوند، گفت: قانون در خصوص این افراد هیچ اغماضی ندارد و طبق ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هر گاه کسی به وسیله تلفن یا دستگاه‌های مخابراتی دیگر برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند، بنا به رای مراجع قضایی علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات، مرتکب، به حبس از یک تا شش ماه محکوم می‌شود.
این مقام قضایی بیان کرد: بر اساس تاکیدات رئیس قوه قضاییه قانون با محتکران و اخلال گران در عرضه کالا‌های پزشکی و مواد ضدعفونی کننده و به افرادی که از طریق فضای مجازی سعی در ایجاد اضطراب و تنش آفرینی در میان مردم داشته باشند، رحم نخواهد شد و با شدت برخورد می‌شود.
حسین سلامی عنوان کرد: در این رابطه چنانچه مردم مواردی را مشاهده نمودند به دادسرای عمومی و انقلاب و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان جیرفت گزارش نمایند.
دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری شهرستان جیرفت از مردم خواست که برای حفظ سلامتی خود و دیگران از حضور در مکان‌های عمومی و ادارات در این موقعیت خودداری کنند.
وی در پایان خطاب به مردم شهرستان جیرفت گفت: فعلا وضعیت شهرستان جیرفت در خصوص کرونا سفید است و با حفظ خونسردی و رعایت موارد پیشگیرانه، ویروس کرونا را شکست می‌دهیم.   انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان جیرفت فضای مجازی شهرستان جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد

 


به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز پنجشنبه افزود: این صفحه مجازی در ایام قبل و بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره با تمسخر مسوولان و شخصیت های منطقه قصد تشویش اذهان عمومی را داشته است.

وی اظهارداشت: گرداننده اصلی این صفحه مجازی با اقدام حرفه ای پلیس فتا چالوس شناسایی و دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

رییس پلیس چالوس یادآور شد: پلیس موظف است تا نسبت به جلوگیری از انتشار هرگونه محتوای غیرواقعی و مجرمانه اقدام کند و در صورت وقوع متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد