Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کرمی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در جلسه مشترک اعضای سازمان جهانی بهداشت با مدیران سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران به منظور پیشگیری از شیوع کرونا گفت: وظیفه خود می‌دانم که به تمام همکاران خودم در حوزه مبارزه با کرونا خسته نباشید بگویم که در جبهه مبارزه با کرونا در حال خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران افزود:  پنج کارگروه با دستور شهرداری تهران به مدیریت بحران برای مقابله با کرونا تشکیل شد که هر هفته جلسات منظم کارگروه‌ها برگزار شده است و فعالیت‌ها به طور جدی دنبال می‌شود.

کرمی ادامه داد: کارگروه بهداشت محیط و پسماند از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که یکی از ان‌ها شرکت مترو است که با آموزش‌های کافی مانع از شیوع ویروس کرونا در این بخش شدیم و در ادمه نیز می‌توانم به ضد عفونی دو نوبت ناوگان مترو و اتوبوس اشاره کنم.

او گفت: همچنین برای رانندگان تاکسی ماسک و دستکش تهیه شد و در ادامه فعالیت‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا کار غربالگری بیماران در مبادی ورودی پایانه‌های مسافربری  به طور جد در دستور کار خود قرار گرفت.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران افزود: در سازمان میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهروند شکل سرویس دهی به صورت شبانه روزی فعال شد و در جهت ایمنی به تمام شهروندان در این مکان‌ها دستکش داده می‌شود و یکی دیگر از سازمان‌های کلیدی ما در مدیریت شهری سازمان بهشت زهرای شهرداری تهران است که تجهیزات و امکانات به کارگرفته شد تا در بازه زمانی کوتاه کار خاکسپاری جان باختگان این بیماری انجام شود‌.

کرمی ادامه داد: یکی دیگر از کارگروه‌های ما کارگروه آموزش و اطلاع رسانی است و باید دانست که اگر مردم همراهی نکنند و از خود مراقبتی غافل شوند طول ماندگاری این بیماری در کشور بیشتر می‌شود‌.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس تاکسیرانی خدمات شهری مدیریت بحران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر