Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه ۱۶۱۶ برای پاسخگویی و برقراری ارتباط با جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فعال شده است.

فریبرز نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به اینکه جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، سالخوردگان و جانبازان و قشر آسیب‌پذیر هستند، سامانه 1616 برای کاهش تردد این قشر به اداره راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تلفن 1616 بهترین نوع ارتباط ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای پیشگیری از ویروس کرونا است که در صورت نیاز با شماره تلفن‌های موجود تماس حاصل کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری افزود: این شماره تلفن مخصوص خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان است که مطالبات خود را پیگیری کنند.

لغو برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در استان

نجفی با اشاره به نزدیک شدن به روز شهید بیان کرد: تمام فعالیت‌ها اعم از دیدارها، جلسات، کارگاه‌های آموزشی و اردوهای خانواده شهدا و ایثارگران در راستای پیشگیری از بیماری در سطح استان لغو شده است.پ

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید چهارمحال و بختیاری ایثارگران جامعه سامانه1616 بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟