Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین حسنی بعدازظهر چهارشنبه در دومین جلسه کارگروه شهرستانی ستاد آگاه‌سازی، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه نیازمندی‌ها و کاستی‌های بیمارستان‌ها در خصوص بیماری کرونا باید تأمین شود، ابراز داشت: تأمین اقلام اورژانسی در اسرع وقت خارج از سیکل متداول اداری یک ضرورت است همچنین از مدیران حوزه مالی و اداری دانشگاه خواست می‌شود در خصوص تأمین این مایحتاج پا را فراتر از محدودیت‌ها و سیکل اداری بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمبودهای بیمارستان در اقلام بهداشتی مربوط به پیشگیری از ابتلاء به بیماری کویید ۱۹، افزود: در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) ماسک N۹۵ و ماسک ساده و دستکش تعداد کمی موجود دارد و لازم است کیت حفاظت فردی بیشتری تهیه شود و از سویی در تهیه محلول ضدعفونی دست و از همه مهم‌تر اوسلتامیوویر در مضیقه هستیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بابیان این موضوع که بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز بخشی از بار درمانی را در کشور بر دوش دارند، ابراز داشت: این سوال به صورت جدی مطرح است که چرا وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سهمیه‌ای در ارتباط با اقلام بهداشتی درمانی یادشده برای بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در نظر نمی‌گیرند.

امام جمعه موقت شاهرود با درخواست از معاون علوم پزشکی در خصوص مشخص کردن نیازمندی‌های اساسی برای مقابله با این بیماری در بیمارستان تأکید کرد: با گزارش نیازمندی‌های اساسی به فرمانداری و مقامات شهرستان و استان باید این کمبودها برطرف شود زیرا بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) و کادر درمانی آن جز بدنه بهداشتی و درمانی شهرستان هستند و بار درمان را به دوش می‌کشند.

حجت‌الاسلام احمد نظری در ادامه تصریح کرد: موضوع بیماری کرونا شوخی‌بردار نیست زیرا تمام جامعه در معرض خطر هستند و باید همه تا حد امکان برای غلبه بر شرایط موجود دست به دست هم دهیم و روال عادی و طبیعی اداری را در تأمین مایحتاج بیمارستان و ملزومات بهداشتی دانشگاه کنار بگذاریم که زمان را از دست ندهیم.

کد خبر 4870212

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه آزاد شاهرود تجهیزات پزشکی ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان سیلاب تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد شیراز بارش باران بیرجند دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دلیل لرز و بدن درد بدون تب چیست؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد