Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:51:04 GMT

ادامه دردسرهای کرونا؛ اینتر- ناپولی هم به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۴۲۴۹

ادامه دردسرهای کرونا؛ اینتر- ناپولی هم به تعویق افتاد

دیدار بین دو تیم اینتر و ناپولی در چهارچوب رقابت های ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا به یکی از بزرگ‌ترین دردسرهای فوتبال ایتالیا طی روزهای اخیر تبدیل شده است چراکه باعث شده تعدادی از زیادی از مسابقات فوتبال به تعویق بیفتد؛ موضوعی که یک دردسر بزرگ را برای مسئولان فوتبال ایتالیا به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شب گذشته بود که اعلام شد دیدار بین دو تیم یوونتوس و میلان به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شده و به زمان دیگری موکول شده است. پیش از این نیز دربی حساس ایتالیا از سری مسابقات سری آ بین دو تیم یوونتوس و اینتر نیز به تعویق افتاده بود.

 

 

 

 

دقایقی پیش و در همین رابطه فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که دیدار برگشت بین دو تیم ناپولی و اینتر در چهارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا هم ایتالیا به تعویق افتاده است. دیداری در بازی رفت با پیروزی ۱-۰ ناپولی در سن‌سیرو خاتمه یافته بود.

 

با این تفاسیر به نظر می‌رسد که مسئولان فوتبال ایتالیا با توجه به افزایش دیدار های به تعویق افتاده کار دشواری برای پایان دادن رقابت های این فصل خواهند داشت چرا که تیم ملی این کشور نیز باید در تابستان آینده در مسابقات یورو حاضر شود.

ناپولی اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناپولی اینتر میلان فوتبال ایتالیا بین دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب