Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرامورفناوری اطلاعات پست‌بانک‌ایران از تمدید اعتبار کارت‌های بانکی منقضی‌شده و افزایش تعداد تلاش‌های ناموفق رمز ورود اشتباه و انتقال وجه کارت‌به‌کارت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی پست بانک،  بهمنی اعلام کرد: درراستای کاهشمراجعه‌های مشتریان به شعب و باجه‌های این بانک و ترویج و توسعه استفاده از خدمات الکترونیکی برای جلوگیری از شیوع ویروسکرونا،  تاریخ اعتبار انقضاء کارت‌های بانکی، تعداد تلاش‌های متوالی برای دریافت رمز ورود در درگاه‌های الکترونیکی و مبلغ انتقال کارتبه کارت افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق برای دریافت رمز اول و دوم (ایستا‏ و پویا)  جهت ‌کارت‌های بانکی این بانک درهرشبانه روز به ۵ بار افزایش یافت.

مدیرامور فناوری اطلاعات پست بانک ایران تأکید کرد: تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق جهت ورود به درگاه‌های الکترونیکی نظیر؛  اینترنت بانک،  موبایل بانک و سایر درگاه‌هانیز در هر شبانه‌روز نیز به ۵ بار افزایش یافت تا مشتریان مهلت بیشتری برای انجام امور بانکی خود داشته باشند. وی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از کارت‌های پست بانک ایران که تاریخ انقضاء آنها تمام شده و یا حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه۱۳۹۹دارای اعتبار می‌باشد تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹تمدید شد.

وی گفت: سقف برداشت نقدی دارندگان پست‌بانک‌کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز این بانک از ۲ میلیون ریال به ۵ میلیون ریالو همچنین وجه انتقال کارت به کارت شتابی از ۳۰ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال در هر شبانه روز افزایش یافت.

مدیرامور فناوری اطلاعات پست بانک ایران درپایان تأکید کرد: با توجه به ارائه تمامی خدمات بانکی از طریق درگاه های الکترونیکی اینبانک از مشتریان درخواست داریم که برای کمک به کاهش شیوع ویروس کرونا از مراجعه‌های غیرضرور به شعب و باجه‌ها جداً خودداری کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پست بانک بانک ها بانک پست بانک ایران تعداد تلاش افزایش یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت