Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:08:07 GMT

واکنش آل‌اشپورت به فروش غیرمجاز پیراهن هواداری

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۴۴۳۹

واکنش آل‌اشپورت به فروش غیرمجاز پیراهن هواداری

مدیر شرکت آل اشپورت نسبت به فروش بسته‌های ویژه هواداری با لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه” در چند برنامه اخیر پخش شده در صدا و سیما قبل از برگزاری مسابقات مهم داخلی و خارجی شاهد تبلیغات برای فروش محصولات هواداری استقلال و پرسپولیس بودیم. وحید جعفری، مدیر بخش خاورمیانه شرکت آل اشپورت که اسپانسر سرخابی‌ها به شمار می‌رود، به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: صدا و سیما به صورت مکرر بر روی فروش پیراهن استقلال و پرسپولیس تبلیغات گسترده‌ای در دستور کار خود قرار داده است و ما شاهد این هستیم قبل از بازی‌های مهم داخلی و خارجی توسط مجری مداوم تبلیغات صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشاگران می‌توانند با خرید پیراهن از باشگاه خود حمایت کنند و می‌بینید حتی لوگوی باشگاه‌ها نیز هست. من یک فلش بک به قبل می‌زنم؛ یک شرکت خصوصی و طرف قرارداد با صدا و سیما که تبلیغات را بر عهده دارد در گام اول مذاکره‌ای با نمایندگی آل اشپورت انجام می‌دهد. طبق قرارداد باید البسه فروش به تماشاگران توسط ما تهیه شود و هیچ کس حق فروش آن بدون اجازه ما را ندارد. ما در گام اول مذاکره هم جواب مثبت نشان دادیم.

 

وی در ادامه گفت: در گام دوم دیدیم در کمال تعجب پیراهنی بدون نام اسپانسر و با لوگوی باشگاه را فروختند. دو پیراهن بسیار ساده که اعتراضات فراوان خریداران را به همراه داشت. ما هم جواب دادیم که این لباس مربوط به برند ما نیست و ارتباطی به ما ندارد. خود صدا و سیما این لباس‌ها را می‌فروشد. در گام سوم دیدم که لوگوی دو باشگاه‌ بر روی پیراهن است. من فکر می‌کردم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعتراض کنند اما اصلا دنبال حق و حقوق خود نیستند. حالا خدایی نکرده شاید قراردادی منعقد شده که ما نمی‌دانیم. چون مجری برنامه می‌گوید مبلغی از این پول به باشگاه‌ها می‌رسد. حتما هر دو باشگاه اطلاع دارند که به این قضیه فروش مال غیر می‌گویند. باشگاه با ما قرارداد بسته که فروش محصولات هواداری (مخصوصا پیراهن) بر عهده شرکت است. آن هم فقط به خاطر منافع باشگاه‌ها است. به طوریکه ۳۰ درصد از کل فروش به آن‌ها خواهد رسید.

 

جعفری صحبت خود را اینگونه ادامه داد: طبق قرارداد باید آن حقی که به ما دادند به دیگری ندهند. اما از شواهد پیداست که باشگاه‌ها لوگو خود را فروخته‌اند. من هم به مدیران عامل دو باشگاه پیام دادم که این غیر قانونی است و ما به دنبال حق تضییع شده شرکت خواهیم رفت. ما برای هر باشگاهی بیش از ۵،۶ میلیارد هزینه می‌کنیم و حق ما اینگونه ضایع می‌شود. شما در کجای دنیا می‌توانید ببینید که لباسی با لوگوی باشگاه و بدون درج اسپانسر در صدا و سیما به فروش برسد؟ من این را بگویم که ما از نظر حقوقی پیگیری هستیم. باشگاه‌ها اگر نقشی ندارند باید از حق خود دفاع کنند. چون هم حق خود آن‌ها و هم حق اسپانسر پایمال می‌شود. اعتماد مخاطب اینگونه بازیچه قرار می‌گیرد. ما یک برند هستیم که در کنار باشگاه هستیم اما از راه‌های دیگر دور می‌خوریم و‌ کسانی که هزینه نکردند به دنبال منافع شخصی هستند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس صدا و سیما باشگاه ها آل اشپورت دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تاکنون بیش از ۸ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده است.

وی با اشاره به این که برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز می‌بایست نیروگاهی به بزرگی ۱۱۰۰ مگاوات احداث می‌شد، گفت: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز به‌صورت پیوسته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بر اساس قوانین جدید ماینر‌های کشف شده، امحا خواهد شد گفت: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به‌صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه خواهند شد.

رجبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوز‌های لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • تیک‌ تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند