Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:03:53 GMT

جایگاه های سوخت فارس به طور مستمر ضدعفونی می شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۴۵۹۲

جایگاه های سوخت فارس به طور مستمر ضدعفونی می شوند

غلامی گفت: در جایگاه های سوخت، باید نازل ها، صفحه کلید و سرویس بهداشتی به طور مستمر با مواد ضدعفونی کننده مناسب نظافت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد هادی غلامی» بر لزوم رعایت اصول بهداشتی در جایگاه های سوخت فارس تاکید کرد و گفت: جایگاه های سوخت به عنوان مراکز پر مراجعه کننده به رعایت اصول بهداشتی جدی برای پیشگیری از کرونا نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس افزود: به رانندگان توصیه می شود در زمان مراجعه برای سوخت گیری، برای سوختگیری ، وسایل اولیه بهداشتی، همراه داشته باشند.


وی اضافه کرد: انجمن صنفی جایگاهداران استان فارس بر استفاده از دستکش یکبار مصرف و ماسک در جایگاه ها و پرداخت الکترونیکی بهای سوخت بجای پول نقد، توسط کارکنان این جایگاه ها تاکید کرده است و مالکان این جایگاه ها، برای تامین اقلام بهداشتی برای مراجعان نیز باید اقدام کنند چون سهمیه ای برای این اقلام در نظر گرفته نشده است.


غلامی تصریح کرد: در جایگاه های سوخت، باید نازل ها، صفحه کلید و سرویس بهداشتی به طور مستمر با مواد ضدعفونی کننده مناسب نظافت شود.
 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پخش فرآورده های نفتی فارس ویروس کرونا جایگاه سوخت سوخت کرونا جایگاه های سوخت جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم

دریافت 131 MB کد خبر 6095861

دیگر خبرها

  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • فقدان امنیت شغلی؛ دغدغه اول جامعه کارگری
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی
  • استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد