Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@18:05:45 GMT

ساعت کاری بانک‌ها در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۴۷۰۵

شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی اعلام کرد که ساعت کاری بانک‌های عضو شورا برای مشتریان در سطح کشور همچون هفته جاری۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ است. ناطقان: شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی اعلام کرد که ساعت کاری بانک‌های عضو شورا در سطح کشور به مدت یک هفته دیگر از ۱۷ اسفند ۹۸ تا ۲۲ اسفند ۹۸ پس از هماهنگی با استانداران برای کارکنان بانک از ۸ صبح تا ساعت ۱۳ است و برای مشتریان ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ به دنبال شیوع ویروس کرونا و تصمیم‌گیری برای کاهش ساعت کاری کارکنان، بانک‌ها نیز ساعت کاری را کاهش دادند و ساعت کاری بانک‌های عضو شورای هماهنگی بانک‌های دولتی کرد در تمام کشور از دهم اسفند تا پانزدهم اسفند از ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بود و ساعت کار کارکنان آنها نیز ۸ تا ۱۳ اعلام شد که این روال در هفته آتی هم ادامه دارد.

در مورد بانک‌های خصوصی هم طبق اعلام جمشیدی - دبیر کانون بانک‌های خصوصی - این اختیار به مدیران بانک‌ها در تهران داده شده که حداکثر یک ساعت از صبح و یک ساعت از عصر را کاهش دهند.

همچنین تغییر ساعت بانک‌های خصوصی در شهرستان‌ها نیز بنا به تشخیص شورای امنیت استان و استانداری خواهد بود.

بانک‌های خصوصی معمولاً از ساعت ۷:۳۰ تا ۸ صبح پذیرای مشتری هستند و ساعت کاری عصر آنها نیز معمولاً بین ۱۵ تا ۱۶ متغیر است. منبع: مهر برچسب ها: ساعت کاری ، بانک ها ، هفته آینده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ساعت کاری بانک ها هفته آینده ساعت کاری بانک ها بانک های خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود