Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلیان سراهای شهرستان پردیس پلمپ می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ اجرای گشت مشترک جلوگیری از عرضه قلیان با حضور کارشناسان بهداشت محیط ، نمایندگان پلیس امنیت و اتاق اصناف شهرستان پردیس جهت پیشگیری از شیوع بیماری های حاد تنفسی و کروناویروس در پردیس و بومهن انجام شد.

گفتنی است این بازرسی ها در راستای اقدامات پشگیرانه و مقابله با کروناویروس صورت گرفته و از سوی اماکن امروز به چند قلیون سرا در پردیس اخطار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گفته بازرسان، در صورت عرضه کردن قلیان و رعایت نشدن نکات بهداشتی قهوه خانه های متخلف و حتی رستوران هایی  که خارج از ضوابط بهداشتی عمل می کنند، با دستور قضایی  سریعا  پلمپ می  شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلمپ می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان