Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی مسابقات لیگ های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم تا پایان اسفند ۱۳۹۸ تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، پیرو دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا ، مسابقات لیگ های فوتبال کشور در رده های برتر، دسته اول، دوم و سوم تا پایان اسفند ماه سال جاری به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقرر گردید این مسابقات از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ از سر گرفته شود.
بدیهی است برنامه جدید مسابقات فوتبال باشگاهی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد

فرماندار اردستان ضمن اشاره به آماده‌باش اردستان در پایان هفته، گفت: مرخصی‌ها لغو شد. - اخبار استانها -

سیدمحمدهادی احمدی طباء زواره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، ضمن اشاره به وقوع سیل در این شهرستان، اظهار داشت: در هفته جاری بازدیدهایی از مناطق بالادست سیلاب‌ها و بندهای خاکی و سدهای ایجاد شده صورت پذیرفت.

وی افزود: حجم بسیاری خوبی از آب‌ها مدیریت شده بود، اما 52 میلیارد تومان بر اثر وقوع سیل در اردستان خسارت وارد شد و پس از شناسایی موضوعات خسارت اقدامات لازم صورت می‌پذیرد و تمامی ماشین‌آلات و دستگاه‌های اجرایی موضوعات را در دست اقدام قرار دادند.

فرماندار شهرستان کاشان ضمن اشاره به اعلام آماده‌باش به تمامی دستگاه‌های مربوطه و لغو تمامی مرخصی‌ها، ابراز داشت: در صورت وقوع حوادث مترقبه آمادگی لازم وجود دارد و امیدواریم با بارش نزولات آسمانی شاهد خسارتی در منطقه نباشیم.

وی با بیان اینکه از میانگین بارش سال گذشته بلند‌مدت جلوتر هستیم، گفت: با توجه به حجم آبگرفتگی در برخی پل‌ها به ویژه مهاباد امروز مجموعه دفتر فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان سفری به منطقه دارند تا مشکلات را به صورت اساسی بررسی و رفع کنیم‌.

احمدی طباء زواره با بیان اینکه در دو نقطه سیل داشتیم، تصریح کرد: بیشتر رخدادها آبگرفتگی معابر بوده است در حالی که اگر اقدامات منابع طبیعی نبود آثار بدتری را شاهد می‌بودیم و از این رو تخریب یک خانه و یک تخریب دیوار داشتیم و خوشبختانه هیچ تخریبی در آثار تاریخی نداشتیم.

انتهای پیام/802/

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است