Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:50:51 GMT

بسته هدیه آجیل، بهترین هدیه نوروزی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۵۱۲۴

بسته هدیه آجیل، بهترین هدیه نوروزی

هدیه دادن در شب عید یک اقدام جهانی است و عیدی دادن در این روزها از مرز افراد فراتر رفته به سازمان‌ها و شرکت‌ها رسیده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مزبار، هدیه سازمانی برای همکاران ورود به دروازه‌های وفاداری و حس خوب و برای شرکا یک پرستیز اعلاست. خرید آجیل به‌عنوان یک هدیه برای دوستان و عزیزان نیز یک سورپرایز معرکه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته هدیه آجیل، صرفاً یک محصول نبوده و یک نگرش جذاب برای آن‌هاست که دوستشان داریم و برای شادی و سلامتی‌شان اهمیت قائلیم. بسته‌بندی آجیل نقش مهمی در ماندگاری، نگهداری و همچنین محافظت آن در هنگام جابه‌جایی دارد. ما در این متن سعی داریم شما را با بسته هدیه آجیل، بهترین هدیه نوروزی آشنا کنیم.

هدیه آجیل

شما از طریق فروشگاه مزبار می‌توانید بهترین آجیل را به عزیزان خود در سرتاسر ایران و حتی خارج از کشور هدیه کنید. تمامی محصولات مزبار از مرغوب‌ترین و بهترین انواع آجیل تهیه و به مشتریان عزیز ارائه‌ شده است. شما با هدیه دادن بسته زیبای آجیل نشان داده‌اید که در خرید کردن یک عیدی بسیار لوکس به‌سلامتی مخاطبتان اهمیت می‌دهید.

سفارش آجیل و خشکبار

در هنگام سفارش آجیل و خشکبار به نحوه بسته‌بندی آن‌ها نیز توجه کنید. چرا که نحوه بسته‌بندی از لحاظ مقاومت و قرار گرفتن در هوا، بسیار حائز اهمیت است. آجیل و خشکبار همچنین در بسته‌های کوچک هم تولید می‌شوند که از آن‌ها برای مصارف روزانه استفاده می‌شود. این بسته‌بندی‌ها با اینکه قیمت بالایی دارند، بسیار پرطرفدار هستند. خرید آجیل هدیه یک روش شگفت‌انگیز و بسیار لوکس برای سورپرایز کردن اطرافیان است. بسته‌بندی آجیل‌های هدیه مزبار یک جلوه زیبا دارد که می‌تواند مخاطب را سحر کند.

میوه خشک

چنانچه به دنبال روشی عالی برای بهبود سلامتی‌تان هستید، میوه خشک یکی از بهترین روش‌هاست. اکثریت مردم می‌دانند که میوه‌ها اجزای مهم هر برنامه‌ی غذایی هستند، ولی شیرینی آن‌ها سبب شده که عده‌ای به میوه خشک به چشم یک آب‌نبات بنگرند، نه میان وعده‌ای مغذی.

معمولاً مقداری از ویتامین C میوه‌های خشک در اثر خشک شدن نابود می‌شود، ولی فیبر، آنتی‌اکسیدان، مواد معدنی و دیگر اسیدهای ارگانیک به‌صورت دست‌نخورده در میوه باقی می‌ماند. به همین دلیل، میوه خشک می‌تواند میان وعده‌ای عالی برای همه افراد به‌حساب بیاید.

میوه خشک همان میوه تازه‌ای است که آب خود را ازدست‌داده است. حال این آب هم می‌تواند به‌وسیله‌ی خشک شدن در زیر آفتاب از بین برود و هم از طریق رطوبت زایی. رطوبت زایی باعث می‌شود به‌سرعت نم و رطوبت میوه از بین برود. ولی بهترین چیزی که در رابطه با میوه خشک باید گفت: این است که مواد مغذی میوه، در بیشتر موارد حفظ می‌شود.

میوه‌های خشک علاوه بر مواد معدنی، ویتامین و ...، پروتئین هم دارند. گلابی، کشمش، سیب، هلو، آلو، زغال‌اخته، انجیر، بلوبری و سرخالو بعضی از مغذی‌ترین و محبوب‌ترین میوه‌های خشک هستند.

هدیه سازمانی

از جایی که تهیه کردن آجیل سازمانی درجه‌یک از لحاظ اقتصادی نیازمند صرف هزینه و وقت و تجربه کافی است، مزبار تصمیم دارد تا با تهیه انواع و اقسام آجیل در بسته‌بندی‌های چشم‌نواز، بسته آجیلی مناسب برای شما فراهم آوریم.

اقلام این آجیل شامل پسته دست‌چین، فندق شور ایرانی، بادام درختی ممتاز، بادام‌هندی زعفرانی و تخمه جاپونی درجه‌یک است که همه آن‌ها از کیفیتی عالی برخوردار بوده و به شکل دست‌چین تهیه می‌شود.

آجیل شب عید

هر سال هرچقدر به‌روزهای پایان سال نزدیک می‌شویم، تب‌وتاب افراد برای خرید آجیل شب عید بیشتر می‌شود. آجیل‌ها گروهی از خشکبار هستند که ترکیبشان با هم تفاوت داشته و بیشتر به سلیقه و ذائقه افراد بستگی دارد.

آجیل شب عید انواع مختلفی دارد که عبارت است از:

· آجیل شیرین: آجیل شیرین از مخلوط توت خشک، کشمش، مغز بادام، گردو، فندق، پسته و بادام‌هندی تشکیل‌ شده است.

· آجیل شور: آجیل‌های شور، جزء پرمصرف‌ترین آجیل‌های شب عید هستند. این آجیل، شامل مغز بادام، مغز پسته، تخمه‌ژاپنی، تخمه‌کدو، مغز فندق و بادام‌هندی است. آجیل شور از اضافه کردن نمک به آجیل خام حاصل می‌شود که البته استفاده‌ی بیش از آن توصیه نمی‌شود.

· آجیل چهارمغز: آجیل چهارمغز، یکی دیگر از انواع آجیل‌های خوشمزه است که از ترکیب پسته، بادام، بادام‌هندی و فندق به وجود می‌آید.

برای خرید آجیل نکاتی وجود دارد. این نکات عبارت‌اند از:

· برای تشخیص دادن آجیل تازه، بایستی به‌ظاهر آجیل دقت کنید. چنانچه به روی آن، سوراخ یا کپکی وجود داشته باشد، یعنی این‌که آجیل شما کهنه است. در ضمن باید بدانید که آجیل تازه، بوی ترشیدگی، ماندگی و تند نمی‌دهد.

· طبق آئین‌نامه بهداشتی، اضافه نمودن هر نوع رنگ، حتی رنگ مجاز خوراکی، غیربهداشتی و ممنوع است. برای بررسی این موضوع، بایستی مقداری آجیل در دستتان قرار بدهید. اگر به روی دستتان اثری از رنگ باقی ماند، یعنی آجیل مدنظر، غیربهداشتی است. البته اضافه نمودن رنگ‌های طبیعی مثل زردچوبه یا زعفران به آن بلامانع است.

پسته‌هایی با پوست زرد و مغز قرمز و همچنین تخمه‌هایی پررنگ، بارنگ مصنوعی ساخته‌ شده‌اند و بهداشتی نمی‌باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هدیه نوروزی آجیل بادام هندی خرید آجیل بسته بندی میوه خشک میوه ها آجیل ها شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد نوروزی گفت: پرونده قاچاق ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیون ۱۷۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی میبد، افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته نوروزی، شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت هفت میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و ارز تعزیرات حکومتی میبد افزود: پس از گذشت زمان و انجام مراحل قانونی، پرونده در واحد اجرای احکام مختومه و به بایگانی ارسال شد. 
نوروزی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است