Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:36:08 GMT

۲۲ واحد صنفی متخلف در گنبدکاووس پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۵۱۵۹

۲۲ واحد صنفی متخلف در گنبدکاووس پلمب شد

سرهنگ محمود علی‌فر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اداره نظارت بر امکان عمومی پلیس امنیت گنبد و مرکز بهداشت شهرستان با هدف پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا با اجرای طرح مشترک در ۲۴ ساعت گذشته از تعدادی از واحدهای صنفی را به صورت محسوس و نامحسوس بازرسی کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۲ واحد صنفی از جمله ۱۶ واحد صنفی عرضه کننده قلیان، سه واحد صنفی خبازان و سه واحد صنفی بازی‌های رایانه‌ای به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی و قوانین و ضوابط عمومی و صنفی، با دستور مقام قضایی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با تاکید بر تداوم این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی توسط پلیس برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را بلافاصله با شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ علی‌فر همچنین از دستگیری سارق سابقه دار در ۲۴ ساعت گذشته و اعتراف وی به پنج فقره سرقت کابل مخابرات در گنبدکاووس خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های مخابرات در شهرستان و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند سارق کابل مخابرات را که فردی ۳۵ ساله و ساکن گنبدکاووس بود، شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموال خود کوتاه کنند.

به گزار ایرنا، فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان نیز از دستگیری سه سارق کابل برق در ۴۸ ساعت گذشته در روستاهای مرزی کرند و هوتن از توابع بخش داشلی برون گنبدکاووس خبر داد و گفت: این سارقان ۱۴۰ متر کابل برق را سرقت کرده بودند.

سرهنگ محمدرضا سراوانی افزود: با تلاش ماموران هنگ مرزی اترک، این سارقان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و هم اکنون پلیس به دنبال دستگیری مالخر در گنبدکاووس است.

وی ادامه داد: همچنین با تلاش ماموران هنگ مرزی اترک ۱۰۰ عدد آمپول غیرمجاز و قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در بازارچه مرزی اینچه‌برون کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا، هنگ مرزی اترک گلستان، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس گلستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گلستان انتظامی ترکمنستان گنبدکاووس گلستان انتظامی هنگ مرزی اترک واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند