Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@15:00:28 GMT

اطلاعیه محیط‌زیست درباره آلودگی‌ هوای‌تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۵۲۲۰

صراط:

مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش کیفیت هوای پایتخت طی فردا (۱۵ اسفند ماه) و

به گزارش ایسنا براساس اطلاعیه مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران پایداری هوا و سکون نسبی جو طی فردا (۱۵ اسفند ماه) تا جمعه (۱۶ اسفند ماه) سبب افزایش آلاینده‌های جوی می‌شود و کاهش کیفیت هوا را به‌دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی توصیه می‌شود که کلیه بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت بدنی در فضای باز جدا خودداری کنند، دقت هنگام سوختگیری در جایگاه‌ها و جلوگیری از سر ریز شدن بنزین و سایر سوخت‌ها انجام شود و از هرگونه فعالیت که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود مانند روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری و عمرانی و مانند آن خودداری شود همچنین فعالیت کلیه واحدهای دارای پتانسیل آلودگی از قبیل کارخانجات آسفالت، بتن، ریخته گری و معادن ممنوع است.

بر اساس این اطلاعیه تیم‌های گشت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با هرگونه آلودگی برخورد جدی به عمل خواهند آورد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محیط زیست آلودگی هوای تهران کیفیت هوای پایتخت صراط محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد