Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@06:30:28 GMT

آشنایی با ثابت ترین ارز دیجیتال

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۵۴۳۵

آشنایی با ثابت ترین ارز دیجیتال

صراط:

افرادی که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت هستند مسلماً با خرید تتر آشنایی داشته و از ارزش آن آگاه هستند. تتر همانند بیت کوین نوعی ارز دیجیتال اما پایدار و با ثبات است. این ارز رمزنگاری شده را می توانید در کیف پول خود نگهداری نموده و هنگام نیاز با آن خرید کنید.

در اصل تتر را می توان یک استیبل کوین دانست که ارزش آن با ارزهای فیات نظیر دلار و یورو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... ثابت نگه داشته می شود. این رمز ارز با ثبات بر روی یک پلت فرم چند کاره به نام پروتکل اومنی کار می کند و با واحد یو اس دی تی که ارزش آن معادل یک دلار آمریکا است شناخته می شود. در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، استیبل کوین تتر از ریسک کمتری برخوردار است، از این رو برای سرمایه گذارانی که به هر دلیل تبدیل ارز دیجیتال به فیات برای آن ها سخت است،راهکار مناسبی می باشد.

ارزش تتر وابسته به ارزش دلار است  و در واقع نوعی ارز مانند دلار یا یورو می باشد. اگر بخواهیم این ارز را با ارزی رمزنگاری شده مانند بیت کوین مقایسه کنیم می توان گفت خرید بیت کوین جایگزینی برای ارزهای سنتی است، در عین حال به هیچ بانکی وابسته نبوده و به دستور مقام برتر یا دولت ها تکثیر پیدا نمی کند اما تتر معادلی برای ارزهای فیات بر پایه فناوری بلاک چین است و قیمت آن با قیمت دلار مشابه می باشد.

برای خرید تتر می توان به صرافی های ارز دیجیتال مراجعه نمود. در حال حاضر اکثر این صرافی ها از تتر پشتیبانی می کنند و به شما اجازه می دهند کلیه ارزهای دیجیتال را با آن خریداری نمائید. هیچ محدودیتی برای خرید تتر وجود ندارد، تنها ظرفیت حساب کاربری شما در صرافی تعیین کننده میزان خرید در روز است. مهم ترین نکته هنگام خرید مراجعه به صرافی های مطمئن است زیرا تبادلات تتر قابل بازگشت نیستند و صاحب حساب نمی تواند آن ها را رهگیری کند، بنابراین در صورت جا به جایی و فروش موجوی حساب تتر به افراد نامعتبر و ناشناس ممکن است سرمایه شما از بین رود، پس احتیاط لازم را رعایت کنید.

شما می توانید بری خرید و فرو شانواع ارز دیجیتال به سایت exnovin.co مراجعه نمایید.

شرایطی که برای خرید تتر در سایت ها و صرافی های مجاز عنوان می شوند بسیار ساده هستند و هر کاربر به راحتی می تواند اقدام به خرید یا فروش نماید. تنها کافیست در یکی از آن ها ثبت نام نموده و با فعال کردن حساب کاربری در منوی خرید ارز دیجیتال، در کنار خرید ووچر پرفکت مانی، خرید وبمانی، خرید تتر را انتخاب کنید. سپس با مشخص نمودن مقدار آن، قیمت هر دلار تتر برای شما نمایش داده می شود که پس از پرداخت به صورت آنلاین، تتر مورد نیاز به کیف پولتان منظور می گردد.

برخی از سایت ها در کنار سایر ارزهای دیجیتال نظیر پرفکت مانی، وبمانی و بیت کوین نسبت به مبادله تتر نیز اقدام می کنند و با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات خود را به مشتریان ارائه می نمایند. تنها کافیست مراجع مورد اطمینان و قانونی را بدین منظور انتخاب کنید تا نه تنها سرمایه شما محفوظ بماند بلکه خریدی عاقلانه داشته باشید.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ارز دیجیتال خرید بیت کوین اقتصاد ارز صراط ارزهای دیجیتال ارز دیجیتال صرافی ها بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟

کوین نش، نسبت به نگرانی یک هوادار درباره دخالت راک و WWE در مستند جدید WCW واکنش نشان داد.

تیم Dark Side Of the Ring اعلام کردند که به همراه راک و کمپانی او، Seven Bucks Production در حال کار بر روی یک سریال مستند 4 قسمتی تحت عنوان چه کسی WCW را کشت؟ هستند. راوی این مستند دواین جانسون خواهد بود و چندین ستاره WCW از جمله اریک بیشاف، دایموند دلس پیج، وینس روسو، گلدبرگ و کوین نش نیز در آن حضور خواهند داشت.

طرفداری | بعد از پخش تریلر رسمی این مستند در توییتر، یک هوادار اعلام کرد که به دلیل حضور راک در تیم سازنده این اثر بی شک واقعیت مستند تحت تاثیر WWE قرار خواهد گرفت و به همین دلیل آن را تماشا نخواهد کرد. کوین نش، در پاسخ به این هوادار نوشت که این بار روایتی واقعی از آنچه اتفاق افتاد، به نمایش گذاشته خواهد شد.

من معمولا طرفدار کارهای شما هستم، اما این یکی را بیخیال خواهم شد. همین الان هم کتابها، پادکستها و مستندهایی درباره این موضوع وجود دارند. وقتی راک در تیم سازنده باشد، WWE تاثیر زیادی بر این اثر گذاشته و خب از قبل هم چنین مستندی داریم " The Monday Night War". پس کار بیهوده‌ای است.

کوین نش در پاسخ به این هوادار نوشت:

خیر، ما داستان خودمان را گفتیم، نه اینکه ورژن پیروزمندانه WWE باشد. این اولین روایت واقعی خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت طلا تکان خورد / قیمت جدید طلا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند