Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه به ورود غیرقانونی مسئولان آمریکایی به ادلب واکنش نشان داد.

این منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: اقدام برخی مسئولان آمریکایی در ورود به اراضی سوریه در استان ادلب به شکل غیرقانونی نشان دهنده این واقعیت است که دولت آمریکا خود را فراتر از قانون بین المللی و منشور سازمان ملل می داند که بر احترام به حاکمیت کشورها و عدم دخالت در امور داخلی آن تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: این اقدام آمریکا در راستای همسویی با رژیم ترکیه رخ می دهد و مجدداً نقش تاریخی آمریکا در حمایت از تجاوز ترکیه و پیچیده تر کردن اوضاع در سوریه را نشان می دهد و اینکه به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات گروههای تروریستی و ممانعت از فروپاشی آنها پس از دستاوردهای میدانی ارتش سوریه است.

این منبع تاکید کرد: سوریه به شدت این رفتار راهزن گونه و دزدی دولت آمریکا و رژیم ترکیه را محکوم می کند و از ورود این مسئولان آمریکایی تعجبی نمی کند به ویژه پس از انواع حمایت از گروههای تروریستی در نقض آشکار قطعنامه های شورای امنیت درباره مبارزه با تروریسم.

کد خبر 4870306

منبع: مهر

کلیدواژه: ادلب سوریه ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه ادلب رژیم صهیونیستی عراق ایران روسیه فلسطین دونالد ترامپ رجب طیب اردوغان افغانستان قربانیان کرونا مسئولان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه امروز (سه شنبه) از تصمیم کشور خود برای ادامه عملیات ضدتروریستی در خاک سوریه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه روسیا الیوم، رئیس جمهوری ترکیه در آنکارا طی سخنانی خطاب به ملت این کشور، گفت: وقتی زمان و ساعتش فرا برسد، ما قطعاً کارهای ناتمام خود را در سوریه به پایان می رسانیم.

اردوغان در ادامه به اهمیت مبارزه قاطعانه با تروریسم و گروه موسوم به «حزب کارگران کردستان» (پ.ک.ک) اشاره و تاکید کرد: در دوره آتی به گروه تجزیه‌طلب که فضای مانور آن در نتیجه عملیات‌ ما در عراق و سوریه تنگ شده است، ضربه بزرگی خواهیم زد.

وی افزود: می‌خواهم موضوع مشخص شود. تا زمانی که پ‌.ک.‌ک در عراق و سوریه حضور داشته باشد ما یه هیچ وجه احساس امنیت نمی کنیم.

رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه تروریست‌ها در کوه‌های قندیل و شمال سوریه از هر فرصتی علیه ترکیه و شهروندان این کشور استفاده می کنند، تصریح کرد: هیچ کشوری این موضوع را نمی پذیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به ورود نیروهای انتظامی آمریکا به دانشگاه‌ها
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • کشف جدید زبان‌شناسان: ۴ سفر حماسی از سرزمین‌های یخی که به پیدایش اولین آمریکایی ها منجر شد
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • هشدار شدید اللحن حماس به تل آویو درباره حمله به رفح
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد