Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:30:11 GMT

ایستگاه‌های سلامت جایگزین طرح آرامش بهاری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۵۷۳۶

ایستگاه‌های سلامت جایگزین طرح آرامش بهاری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی اظهار کرد: امسال ۹ سال است که طرح ارامش بهاری در بقاع متبرکه در حال اجراست، اما به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا امسال به جای این طرح برپایی ایستگاه‌های سلامت را خواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: با توجه به اینکه امسال اعزام مبلغ از قم نخواهیم داشت، ایستگاه سلامت در بقاع شاخص که پرتردد است، برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی با اشاره به اینکه راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در بقاع شاخص استان زنجان به منظور مقابله با شیوع کرونا انجام می‌شود، اضافه کرد: در این راستا ابلاغیه مربوط به بقاع شاخص ارسال شده است.

وی با اشاره به انجام مکاتبات با ستاد کرونا برای استفاده از ظرفیت اوقاف و بقاع متبرکه بیان کرد: در این راستا از علوم پزشکی درخواست شده است که به علت تردد زیاد زائران در بقاع متبرکه، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار ادارات کل شهرستانی اوقاف قرار دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه این ایستگاه‌ها که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان بسیج جامعه پزشکان و هیأت امنای بقاع متبرکه برپا می‌شود، تصریح کرد: خدماتی همچون تست قند خون، فشارسنجی، مشاوره سبک زندگی سالم و توزیع ماسک و ژل ضدعفونی کننده ارائه خواهد شد.

کرمی گفت: منابع این خدمات نیز از طریق خیران، موقوفات حوزه دارو و درمان و درآمدهای بقاع متبرکه تامین می‌شود.

وی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی مسئولان زیارتگاه‌ها، قدم‌گاه‌ها، تکایا، مساجد و مکان‌های مذهبی به رعایت موارد علمی و توصیه پزشکی بیان کرد: در همین راستا به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی از برگزاری هرگونه مراسم از جمله اقامه نماز جماعت، جمعه و مجالس ترحیم در مساجد پرهیز کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به تصمیم اوقاف برای پیشگیری از شیوع کرونا در بقاع متبرکه افزود: قابل ذکر است که اداره اوقاف هیچ نقشی بر بسته شدن مساجد یا بقاع ندارد، این تصمیم برعهده شورای تامین و دانشگاه علوم پزشکی است.

کد خبر 4870313

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف زنجان طرح آرامش بهاری ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان سیلاب تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد شیراز بارش باران بیرجند اوقاف و امور خیریه استان زنجان بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این همایش به مناسبت هفته سلامت در دهستان آدران، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • شکوفه‌های بهاری در عجب شیر
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت