Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که بعد از اعلام لغو هفته بیست و دوم لیگ برتر یک جلسه تمرین و یک روز استراحت کرده بودند امروز مجددا در ورزشگاه کاظمی حاضر شده و تمرین کردند.

 محمدحسن انصاری‌فرد در این تمرین حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی خوش و بش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور زودتر از سایرین به زمین تمرین آمده و موانع و وسایل مربوط به بخش‌های مورد نظر کادر فنی در تمرین امروز را چیدند.

 تمرین با گرم کردن و دویدن‌های سرعتی آغاز شد.

 پاسکاری ترکیبی در ۴ گروه بخش بعدی تمرین امروز بود.

 در بخش بعدی بازیکنان به سه گروه قرمز، سبز و زرد تقسیم شدند. دو گروه فوتبال تحت فشار را مقابل هم انجام می‌دادند و گروه بعدی باید مسافت مشخصی را به همراه عبور از موانع انجام می‌دادند.

 یحیی گل‌محمدی در این بخش کار بازیکنان را زیر نظر داشت و در مواقع لازم نکات مدنظرش را گوشزد می‌کرد.

 در بخش پایانی نیز فوتبال درون تیمی بین دو تیم قرمز و زرد انجام شد. در این بخش نیز کریم باقری با جدیت نکات فنی را به بازیکنان می‌گفت.

 در کنار زمین جایگاهی برای ادای احترام به مرحوم سیامند رحمان در نظر گرفته شده بود که بازیکنان و کادر فنی تیم با اهدای گل به عضو سابق باشگاه پرسپولیس و قهرمان جهان ادای احترام کردند و فاتحه‌ای برای آن مرحوم قرائت کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس

جلسه تمرینی بازیکنان استقلال دیروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

اما در میان قاب‌های جذاب این تمرین، یکی از جذاب‌ترین سوژه ها، تصویر بوسه همسر رافال سیلوا بر دستان وی است که در ادامه میبینید.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال