Web Analytics Made Easy - Statcounter

پولاد نجاهی  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این روستاها را شامل ییلاق، قره آقاچ محمد نفس، بویاخلی، شادردی، چالتلپک، شهید پورمند، حاج آشور، قرهقانلو و کلاته بهار دانست.

وی اظهار داشت: شدت بارش برف به حدی بود که روز گذشته تمامی محورهای اصلی و روستایی جرگلان بسته شد که با تلاش راهداری برخی مسیرها بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاهی با بیان اینکه در برخی از این روستاها با سه هزار نفر جمعیت حتی نانوایی هم وجود ندارد، افزود: مردم برای رفع نیازهای خیلی ضروری خود با تراکتور رفت و آمد می کنند.

مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری  مرکز خراسان شمالی واقع است که طول راه های آسفالت آن ۲۷۴ کیلومتر است.

هنوز ۲۰۰ کیلومتر از راه های این شهرستان محروم و مرزی، خاکی است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راز و جرگلان بارش برف خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راز و جرگلان بارش برف خراسان شمالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راز و جرگلان بارش برف خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، سرهنگ علی طاهری گفت: در پی وقوع سرقت کندوی زنبور عسل در این شهرستان مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، به شخصی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی فرد مذکور دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف شد.
سرهنگ طاهری با ذکر اینکه تعداد ۶۱ قطعه کندوی زنبور عسل کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص یک نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند