Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت دیوار اعلام کرد برای جلوگیری از سوء‌استفاده احتکارگران و گران‌فروشان انتشار هر گونه آگهی فروش محلول‌های الکلی، ژل‌های ضدعفونی‌ و دیگر محصولات پیشگیری از کرونا را ممنوع کرده است. دیوار پیش از این هم مانع انتشار آگهی‌ فروش غیرمجاز ماسک‌های طبی شده بود.

در شرایطی که پس از شیوع کرونا دسترسی به مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک برای مردم سخت شده و این کالاها به خاطر افزایش تقاضا در بازار نایاب شده‌اند، سوءاستفاده‌گران در اقدامی غیرقانونی مشغول به احتکار و گران‌فروشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت‌های نجومی که محتکران در ازای کالاهای ضدعفونی‌کننده و الکلی درخواست می‌کنند آرامش روانی مردم را  از بین برده و منجر به فسادهای گسترده شده است.

برای جلوگیری از سوء‌استفاده احتکارگران و پیشگیری از گران‌فروشی، دیوار همه آگهی‌هایی را که با عناوین زیر و موارد مشابه و ترکیب آنها ثبت شوند منتشر نخواهد کرد:

محلول ضدعفونی مایع ضدعفونی اسپری ضدعفونی پد الکلی انواع محلول‌های الکل ژل‌های بهداشتی و آنتی باکتریال ژل‌های شست‌و‌شو ژل‌های ضدعفونی محلول‌های ضدعفونی کننده اسپری‌های الکلی محصولات پاک‌کننده دست

 

منع انتشار آگهی‌ها محدود به این عناوین نیست و هر گونه موارد مشابه و عناوینی که به قصد دور زدن این محدودیت‌ها ثبت شوند، از سوی تیم نظارت دیوار بررسی شده و از انتشار آنها جلوگیری خواهد شد. دیوار اعلام کرده تمام آگهی‌هایی که محتوای مشابه دارند و پیش‌تر منتشر شده‌اند، از روی سایت و اپلیکیشن حذف شده‌اند و پس از این امکان نمایش نخواهند داشت.

دیوار پیش از این در روزهای اولیه شیوع کرونا در ایران، انتشار آگهی فروش هرگونه ماسک طبی را هم ممنوع کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس انتشار آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و ناشران آگهی‌های مربوطه، مشمول جرایم نقدی و حبس می‌شوند.

به گزارش ایرنا، «آرش صیادی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مطابق ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان، برای افرادی که بدون مجوز اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن کنند، همچنین انتشاردهندگان آگهی‌های مربوطه جرم انگاری شده است.

وی بیان‌داشت: برای فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن حبس از ۹۰ روز تا یک سال در نظر گرفته شده است.

صیادی ادامه‌داد: همچنین روزنامه‌ها، جراید و خبرگزاری‌هایی که نسبت به انتشار آگهی‌های یاد شده اقدام کنند، علاوه بر جریمه نقدی تا چهار برابر مبلغ آگهی منتشر شده، ۲ ماه از فعالیت معلق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • فواید فوق‌العاده این ویتامین‌ها را بدانید
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد