Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سامانه ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سوالات کرونایی مردم در خوزستان به بهره برداری رسید.

کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان امروز چهارشنبه، ۱۴ اسفند در حاشیه بهره برداری از این سامانه تلفنی در اداره کل مخابرات استان خوزستان اظهار کرد: مردم خوزستان مثل همیشه هشدارهای قرارگاه مقابله با کرونا را جدی گرفتند و خود قرنطینگی و رعایت بهداشت فردی و محیطی آنها  موجب شد در کنار اقدامات دستگاه های متولی مانند گندزدایی و ضدعفونی امکان عمومی، وفاق و همدلی خوبی را در راستای مقابله با ویرورس کرونا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان، وی با اشاره به پای کار آمدن همه دستگاه‌های استان و همچنین مخابرات برای کنترل ویروس کرونا توضیح داد: بهره برداری از سامانه تلفنی ۴۰۳۰ در جهت آگاهی بخشی به مردم  بسیار موثر است و در زمینه بیماریابی نیز می تواند به خوبی عمل کند.

حاجی زاده با بیان این که این سامانه راهی برای برطرف کردن شبهات مردم در خصوص ویروس کرونا است و پاسخگوی درخواست‌های مردم در این زمینه است، خاطرنشان کرد: این سامانه ابتدا در مرکز راه اندازی شد اما با توجه به استقبال خوب مردم از این سامانه، تعداد زیادی از مردم برای دریافت پاسخ‌های خود پشت خط می ماندند بدین منظور برای پاسخگویی به سریز تماس های تلفنی، این  سامانه در اهواز نیز راه اندازی شد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: البته در خوزستان، سامانه ۱۹۰ مرکز بهداشت استان نیز فعالیت دارد  اما از مرکز بهداشت درخواست می کنیم دو نیروی فنی نیز در کنار این سامانه قرار دهد زیرا بسیاری از افراد در معرض آنفلوآنزای فصلی هستند و پیک آنفلوآنزای فصلی شبهاتی ایجاد می کند که موجب می شود مراکز دچار مشکل شوند.

وی بیان کرد: این سامانه ها خود به خود از مراجعه حضوری مردم و ازدحام جمعیت و مراجعه به مراکز بهداشتی به ویژه برای کسانی که مشکلی ندارند و تنها اضطراب ناشی از این بیماری را دارند، جلوگیری می کند و پاسخگوی شبهات هستند.

حاجی زاده  ادامه داد: در حال حاضر اولویت اصلی و مهم استان مقابله و کنترل ویروس کرونا است که خوشبختانه بسیج امکانات و نیروها به خوبی برای آن صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله‌هاشمی گفت: در پی هشدار نارنجی هواشناسی زنجان در خصوص رگبار قابل ملاحظه باران، رعد و برق و احتمال تگرگ و وزش لحظه‌ای باد به نسبت شدید با احتمال خیزش گرد و خاک تیم‌های عملیاتی و خانه‌های هلال در همه مناطق استان در حالت آماده باش برای پاسخگویی به حوادث احتمالی ناشی از این شرایط جوی شده اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۱۴ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان زنجان با بیش از ۱۲۵ امدادگر و نجاتگر به صورت روزانه آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم‌های واکنش سریع، آنست، کوهستان و امداد هوایی نیز آماده‌باش هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در کنار این تیم‌ها جهت پاسخگویی به موقع و سریع به حوادث احتمالی یک فروند بالگرد، یک دستگاه قایق جی مینی و سایر تجهیزات نجات نیز در صورت نیاز در عملیات‌ها بکار گیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: هموطنان هنگام هشدارهای هواشناسی و وقوع رگبار و باران از صعود به ارتفاعات، استقرار در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت‌: هنگام وزش باد نیز از قرار گرفتن در مجاور سازه‌های سست، ساختمان و تأسیسات نیمه کاره و مرتفع، و اجسامی که احتمال سقوط آن وجود دارد، به جد پرهیز کنند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 6095161

دیگر خبرها

  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان