Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف و  شاه محمود قریشی عصر چهارشنبه  در گفت وگوی تلفنی در خصوص روابط دو جانبه، شیوع کرونا در منطقه و لزوم اقدامات مشترک و نیز تحولات جاری در افغانستان رایزنی و تبادل نظر کردند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان همچنین امروز با وزیران امور خارجه کشورهای اتریش، فدراسیون روسیه، سوییس و نروژ در گفت وگوی تلفنی آخرین وضعیت شیوع کرونا در جهان، اقدامات ایران و راه‌های جمعی مقابله با این ویروس را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر  چهارشنبه (چهاردهم اسفند) به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۹۲ نفر رسیده است همچنین ۵۲۲ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پاکستان افغانستان محمد جواد ظریف سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پاکستان افغانستان محمد جواد ظریف سازمان جهانی بهداشت جواد ظریف افغانستان جواد ظریف روسیه نروژ ویروس کرونا پاکستان افغانستان محمد جواد ظریف سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسدی» وزیر امور خارجه اندونزی دیدار و گفتگو کرد.
آقای حسین امیرعبداللهیان، در این دیدار از مواضع جاکارتا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت غزه تقدیر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین روابط دوجانبه تهران و جاکارتا پس از سفر آقای رئیسی به اندونزی، مثبت و رو به‌ جلو ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر