Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@15:02:02 GMT

در خواست شهردار مشهد برای تعطیلی شهر

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۶۸۳۹

در خواست شهردار مشهد برای تعطیلی شهر

شهردار مشهد در نامه ای خطاب به علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی خواستار تعطیلی شهر مشهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا کلالی در نامه ای از استاندار خراسان رضوی خواست جهت جلوگیری ورود مسافران در نوروز به مشهد و با توجه به اینکه امکان ضد عفونی و پاکسازی اماکن موقتی که هر ساله جهت استقرار موقت زائران در ایام نوروز در نظر گرفته می شود، در صورت حضور زائران وجود ندارد،   اماکن مذکور برای نوروز ۹۹ از چرخه خدمت رسانی خارج و این موضوع به اطلاع عموم هموطنان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با عنایت به لزوم انجام عملیات گسترده ضد عفونی در روزهای آتی به ویژه در اماکن تجمع مسقف و فضای باز، و صیانت بیش از پیش از شهروندان پیشنهاد  میشود دو روز پنجشنبه ۱۵ و شنبه ۱۷ اسفند در شهر مشهد تعطیل عمومی اعلام شود.

کلانی در این نامه آمادگی شهرداری مشهد برای ضدعفونی گسترده مساجد و حسینیه های شهر مشهد خبر داد.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهردار مشهد استاندار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت

یوسف بنی اسدی گفت: در حال حاضر بارش باران، راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای زاوه، سبزوار، طرقبه - شاندیز، فریمان، خوشاب، جوین، مشهد، نیشابور، رشتخوار و کوهسرخ را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: جاده رشتخوار-تربت حیدریه، جاده ترانزیتی درگز- قوچان و بزرگراه تربت حیریه -باغچه نیز به واسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی، جاده عشق آباد- بردسکن همچنان مسدود است، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود