Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم از تلاش ها مسئولان استان و کادر پزشکی و درمانی در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی در جلسه ستادپیشگیری ، هماهنگی وعملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به جوسازی دشمنان علیه شهر مقدس قم بیان کرد: مردم قم مردمی مقاوم وصبور هستند ومی توانند در مقابله با مشکلات در همه ابعاد در خط مقدم باشند واین افتخاری برای شهر قم است درحالی که جوسازی وتبلیغ دشمن این بود که منشا آلودگی کشور قم است در حالی که این آلودگی منشا خارجی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توزیع پدهای بهداشتی در مناطق محروم را اقدامی پسندیده از سوی مسئولان قم دانست و افزود: باید این امر مهم در دیگر مناطق قم هم  صورت گرفته واین اقلام توسط نیروهای مردمی وبسیجی توزیع شود.

حجت الاسلام محمدی عراقی در واکنش موضوع تکمیل و تجهیز بیمارستان امیر المومنین (علیه السلام) که از سوی استاندار قم در حال پیگیری است این اقدام را ضروری دانست و گفت : ما این امر مهم را به طور جدی پیگیری می کنیم.

وی همچنین با اشاره به پیگیری تامین نیروی انسانی و دارویی برای قم گفت: در تماسی که با وزیر بهداشت داشتم کمبود دارو برای بیمارانی که باید قرنطینه شوند را پیگیری کرده وتاکنون از سوی وزارت بهداشت کمبودی گزارش نشده ولی در تامین این داروها تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به گندزایی وضدعفونی کردن مناطق مختلف قم گفت:در این زمینه قم خوب ورود کرده ولی تاکید می شود این کار درایام تعطیل وزمانی که مردم درخانه هستند صورت پذیرد.

محمدی عراقی درپایان از فعالیت واقدامات خوب ستاد پیشگیری وهماهنگی وعملیات پاسخ به بحران استان و کادر درمانی وپزشکان تقدیر وتشکر کرد و پیام قدردانی مقام معظم رهبری را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم مقام معظم رهبری رهبری وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی

به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۱۴ نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران پاسخگوی مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کردند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی آنها، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آنها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

در جریان ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، شخصی با مراجعه به رئیس کل دادگستری استان تهران مدعی شد که خودرویی را به شخصی فروخته و برای فک و تعویض پلاک به پلیس راهور مراجعه داشته، اما به این شخص اعلام شده که امکان انجام این اقدام عملی نیست.

القاصی پس از استماع اظهارات این شخص با توجه به گزارشات واصله و مشابه، به قائم مقام دادگستری کل استان تهران دستور داد تا ضمن هماهنگی با پلیس راهور علل عدم فک و تعویض پلاک وفق بخشنامه صادره را بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل آن در جهت تسریع در کار مردم اقدام کند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند