Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:57:26 GMT

تمامی افراد در ورودی بندر چابهار تب سنجی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۷۵۰۷

تمامی افراد در ورودی بندر چابهار تب سنجی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، سعید امیری اظهار داشت: در پی اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان مبنی بر لزوم کنترل شیوع ویروس کرونا پس از تشکیل جلسات تخصصی با واحدهای مرتبط اقدام‌های پیشگیرانه با قید فوریت انجام شد.

به گفته وی، در ادامه جلساتی با گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت چابهار و واحدهای عملیاتی اداره کل در خصوص بکارگیری تمهیدات پیشگیرانه در برابر شیوع ویروس کرونا و همچنین با مدیر نمایندگی شرکت‌های خدمات کشتیرانی و سایرارگان های متولی دریایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای برنامه تب سنجی و پایش افراد علامت دار در ورودی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و ساختمان‌های اداری این اداره کل ادامه داد: در پایش انجام شده خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا مشاهده نشد، این اقدام در روزهای آتی نیز ادامه دارد.

امیری ادامه داد: ارائه آموزش در خصوص راه‌های پیشگیری و کنترل ویروس کرونای جدید به صورت حضوری و نصب بنر در مدارس کوی بندر، بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، مکان‌های پرتردد، مراکز رفاهی و اداری از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام شد.

وی مکاتبه با مدیرعامل شرکت تعاونی لنج داران چابهار با موضوع رعایت کامل ضوابط پاس شناورهای وارده از بنادر خارجی و رعایت مراقبت‌های بهداشتی در خصوص این ویروس را از دیگر اقدامات انجام شده به منظور کنترل بیماری کرونا اعلام کرد.

کد خبر 4870451

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بندر چابهار سعید امیری ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان سیلاب تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد شیراز بارش باران بیرجند اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سید صمد ضیائی درخصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد