Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@16:28:25 GMT

کرونا تمرین تیم نکونام را تعطیل نکرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۷۵۳۸

تمرینات فولاد خوزستان در اهواز در حال پیگیری است و ممکن است تصمیم جدید سازمان لیگ آن‌را تعطیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز تیم فولاد خوزستان در زمین شماره ۲ باشگاه برگزار شد، در این جلسه تمرین که ۱۰۰ دقیقه به طول انجامید تمامی بازیکنان حضور داشتند و بدون هیچ مشکلی تمرین را به اتمام رساندند.

در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر یوسو بدنساز اسپانیایی تیم گرم کردند و پس از آن به انجام کارهای تاکتیکی زیر نظر اعضای فنی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتهای جلسه تمرین نیز شاگردان نکونام به دو تیم تقسیم شدند و در یک نیمه از زمین مسابقه به فوتبال پرداختند.

 

گفتنی است روز گذشته تمامی قسمت‌های مورد استفاده بازیکنان تیم فولادخوزستان با مساعدت سازمان آتش‌نشانی اهواز ضدعفونی شده‌بود تا از ورود ناخواسته این ویروس شایع پیشگیری شود.

 

 

 

 

 

عکس: مسعود اکبری

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!

به گزارش ورزش سه، در تصاویر منتشر شده از تمرین استقلال خوزستان نکته‌ جالبی وجود داشت و استفاده اکثر بازیکنان این تیم از ساعت هوشمند در جریان تمرین بود و به نظر می‌رسد که آنها وضعیت بدنی و میزان دوندگی خود در تمرین را توسط ساعت هوشمند خود بررسی می‌کنند.

بازیکنان خارجی استقلال خوزستان داستانبک ترسونوف، عثمان اندونگ و ساویو روبرتو بازیکنانی بودند که ساعت هوشمند روی مچ خود داشتند و چند بازیکن این تیم هم از این قابلیت برای ارزیابی بدن خود استفاده کرده بودند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بررسی میزان دوندگی، ضربان قلب و ... استفاده از این ساعت‌ها در ورزش‌های انفرادی یا تمرینات رواج دارد اما در دنیای فوتبال استفاده از GPS مرسوم‌تر است و با بررسی دقیق‌تر توسط تیم آنالیز و پزشکی‌ها بررسی می‌شود.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان تمرین تمرین جدی را پیش از سفر به اصفهان برگزار کردند و با توجه به اهمیت هر پنج مسابقه باقی‌مانده آنها برای بقا در لیگ برتر، آنها به جزئیات تمرین هم اهمیت می‌دهند و سرمربی آنها سیروس پورموسوی با دقت خاصی عملکرد شاگردانش را دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به داخل زمین
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین + فیلم