Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، امروز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در راستای اجرای سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ترویج توسعه و تقویت تشکل‌های کارفرمایی و کارگری و همچنین به منظور هم افزایی توانمندی‌های تشکل‌های صنفی کارفرمایی در رفع مشکلات صنفی مرتبط با حوزه روابط کار و همکاری گسترده تر این تشکل‌ها با یکدیگر، این تفاهم نامه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و کانون انجمن های صنفی کارفرمایی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تفاهم نامه دیگری در راستای سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر توانمندسازی بیشتر تشکل‌های کانون‌های بازنشستگی و به منظور هم افزایی بیشتر تشکل‌های صنفی کانون‌های بازنشستگی در رفع مشکلات بازنشستگان و همکاری گسترده به این تشکل‌ها با یکدیگر ما بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر  استان منعقد شد.

در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه ها ارسلان غمگین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: کارگران، کارفرمایان و تعاونگران کشور همواره در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب در صف اول بوده و هستند. 

وی بر نقش تشکل‌ها در تحقق شعار کلیدی اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران عزیز طیف وسیعی از جامعه را در بر می گیرند.

غمگین تصریح کرد: نباید اجازه دهیم فضای یأس در جامعه کار و تولید ایجاد شود و در این بین نقش شرکای اجتماعی بسیار سازنده و راهگشا است.

وی تشکل‌های خوزستان را جزو موفق‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین تشکل‌های کشور خواند و عنوان کرد: حمایت از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران را یکی از وظایف اصلی خود می‌دانیم.

غمگین ادامه داد: تشکل‌ها و شرکای اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان جزو موفق‌ترین و منسجم‌ترین تشکل‌های کشور هستند و بیشترین میزان همراهی و همکاری بین اداره کل با این تشکل‌ها برقرار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، بیان کرد: وضعیت نامناسبی که سال‌ها بر رابطه شرکای اجتماعی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان حاکم بود بعد از ۱۸ سال، دوران طلایی خود را آغاز کرده و در مدیریت جدید، فصل نوینی از همدلی و همراهی میان این اداره کل با شرکای اجتماعی خود آغاز شده است.

گفتنی است، در ابتدای  این نشست، رییس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان خوزستان و همچنین رییس کانون بازنشستگاه و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان خوزستان به ارائه گزارشی از وضعیت موجود کانون‌های خود پرداختند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان کار و رفاه اجتماعی خوزستان اداره کل تعاون شرکای اجتماعی تفاهم نامه تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود

به گزارش خبرنگار مهر،محسن مولوی ظهر امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استانی و جشنواره امتنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز اول هفته کار و کارگر امسال، اظهار کرد: رکن اصلی جهش تولید کارگران هستند؛ مقام معظم رهبری فرمودند: کارگران و کارفرمایان دو همکار در جبهه نبرد اقتصادی می‌باشند.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در زمینه فضای اقتصادی کشور و فشارهایی که از سمت دشمنان تحمیل می‌شود، بیان داشت: ما در یک جنگ نبرد اقتصادی تحمیلی هستیم که فرقی با نبرد جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس ندارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سربازان این جنگ تحمیلی کارگران و کارفرمایان هستند یادآور شد: محقق شدن شعار سال با بازوان توانمند این عزیزان محقق می‌شود.

وی درباره راهبرد اول اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: هدایت صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انجام سرمایه‌گذاری در سطح استان می‌باشد، امسال شاهد عملیاتی و اجرایی شدن طرح‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان هستیم و فاز اول حداقل ۴ هزار و پانصد میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری در سطح استان است که اتفاق می‌افتد.

مولوی خاطر نشان کرد: راهبرد اول نقش بی‌بدیلی برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان و رفع معظل بیکاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و تعهد راهبرد دیگر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است گفت: در سال ۱۴۰۳ توسط ۳۸ دستگاه اجرایی، میزان ۱۲ هزار ۹۵۱ فرصت شغلی در بخش خدمات، صنعت و کشاورزی ایجاد می‌شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با وحدت و مشارکت کارگران، کارفرمایان، مسئولین دولتی و آحاد دیگر باید بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

وی به کاهش نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: امسال با مشارکت و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی نرخ بیماری را تک رقمی می‌کنیم.

مولوی خاطر نشان کرد: یادمان باشد از مردانی که بهترین واژه‌های هستی شهید و شهادت را برگزیدند و با نام و خونشان عجین شد غافل نشویم که امروز این آسایش و آرامش را مدیون آن‌ها هستیم.

کد خبر 6093086

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه