Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@19:20:21 GMT

قطعه پرستار، شعرخوانی سیدرضا نریمانی برای پرستاران

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۷۸۳۴

قطعه پرستار، شعرخوانی سیدرضا نریمانی برای پرستاران

سیدرضا نریمانی برای قدردانی از پرستاران و کادر درمانی مقابله با ویرویس کرونا، جدیدترین قطعه خود برای پرستاران را اجرا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز، سیدرضا نریمانی پیش از ظهر امروز با حضور در یکی از بیمارستان های اصفهان برای قدردانی از پرستاران و کادر درمانی مقابله با ویرویس کرونا، جدیدترین قطعه خود برای پرستاران را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. 0 دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دانشجویان غزه از جنبش دانشجویان آمریکا و اروپا

کانون دانشجویی دانشگاه های غزه با برگزاری اجتماعی سراسری، مراتب قدردانی خود را حمایت از جنبش اعتراضی دانشجویان آمریکا و اروپا ابراز داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، کانون دانشجویی دانشگاه های غزه با برگزاری اجتماع سراسری، از حمایت دانشجویان آمریکا و اروپا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تشکر و قدردانی کردند.

 

.

 

«موسی ابونصیر»؛ عضو کانون دانشجویی دانشگاه های غزه در مصاحبه با خبرنگار تسنیم در غزه گفت: ما در این اجتماع پیام خود را به دانشجویان دانشگاه های آمریکا که با مردم فلسطین اعلام همبستگی کرده اند و خواستار توقف کامل جنگ در نوار غزه هستند، قدردانی می‌کنیم. خواسته ما این است که لطفا به تظاهرات خود تا زمان توقف این جنگ وحشیانه ادامه دهید.

«صابرین الحرازین»؛ دانشجوی فلسطینی نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم در غزه اظهار داشت: تظاهرات امروز فراخوانی از سوی دبیرخانه کانون های دانشجویی بود که جنبشی در جهت حمایت از اعتراضات دانشجویان دانشگاه های آمریکا برپا شود. اجتماع امروز دانشجویان فلسطینی از نقش جنبش های دانشجویی دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از آرمان فلسطین، قدردانی می کند.

ساخت پناهگاه نمادین جوانان فلسطینی با قوطی های کنسروپارک بازی کودکان المغازی؛‌ بانک جدید حملات رژیم صهیونیستی

 

مردم غزه به رغم تحمل رنج ها و مشقت های جنگ، جنبش دانشجویان دانشگاه های غربی را یک پیروزی برای غزه و واکنشی مهم به سکوت جامعه جهانی برابر جنایات و نسل کشی اسرائیل در غزه قلمداد می کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی دانشجویان غزه از جنبش دانشجویان آمریکا و اروپا
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • مرکز پرستاری همپای سلامت در تهران را بشناسید
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • شعرخوانی با سانسور به سبک پیمان یوسفی! / فیلم
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!