Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران با اشاره به تاثیر منفی شیوع کرونا در کشور بر درآمدها مغازه های فعال این صنف از دولت خواست تا با اعطای معافیت های مالیاتی، بیمه بیکاری و تعویق سررسید تسهیلات بانکی صاحبان این مشاغل را در این روزهای سخت کمک کند.

اسدالله احمدی شهریور رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص تاثیر بیماری کرونا بر اقتصاد مغازه های این صنف، اظهار داشت: در حال حاضر اکثریت مفازه های ما تعطیل هستند و مابقی که باز هستند نیز تنها از 30 درصد نیروی انسانی خود استفاده می‌کنند و دیگر نفرات خود را به مرخصی فرستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری جلسات با سازمان صمت و اتاق اصناف در خصوص ارائه تسهیلات حمایتی دولت نیز گفت: از دولت و مجموعه های اقتصادی دولت انتظار داریم تا شرایط ویژه بوجود آمده برای اعضا این صنف را درنظر بگیرند و با مساعدت در مورد معافیت‌های مالیاتی، اعطای بیمه بیکاری و تعویق تسهیلات بانکی این قشر را کمک کنند.

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران در خصوص تغییر ساعات کاری مغازه های اغذیه فروشی نیز تصریح کرد: قبل از بوجود آمدن بحث بیماری کرونا با مساعدت اداره اماکن تهران بزرگ مصوب شد که در روزهای پایانی سال ساعت کاری از ساعت 24 بامداد به 1 بامداد افزایش یابد که تا الان نیز همین ساعت کاری پابرجاست و بخشنامه ای در کاهش ساعات کاری نداشتیم.

انتهای پیام/67066/م/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد غذایی بیکاری تهران رئیس اتحادیه اغذیه فروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟