Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@13:59:31 GMT

درخواست شهردار مشهد برای تعطیلی شهر

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۸۱۱۸

درخواست شهردار مشهد برای تعطیلی شهر

نورنیوز: محمدرضا کلائی در این نامه از علیرضا رزم حسینی خواست جهت جلوگیری ورود مسافران در نوروز به مشهد و با توجه به این‌که امکان ضدعفونی و پاکسازی اماکن موقتی که هر ساله جهت استقرار موقت زائران در ایام نوروز در نظر گرفته می‌شود، در صورت حضور زائران وجود ندارد، اماکن مذکور برای نوروز ۱۳۹۹ از چرخه خدمت رسانی خارج و این موضوع به اطلاع عموم هموطنان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با عنایت به لزوم انجام عملیات گسترده ضدعفونی در روزهای آتی به ویژه در اماکن تجمع مسقف و فضای باز، و صیانت بیش از پیش از شهروندان پیشنهاد می‌شود دو روز، پنج‌شنبه ۱۵ و شنبه، ۱۷ اسفند، در شهر مشهد تعطیل عمومی اعلام شود. بنا بر گزارش شهرداری مشهد، کلائی در این نامه از آمادگی شهرداری مشهد برای ضدعفونی گسترده مساجد و حسینیه‌های شهر مشهد خبر داد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: شهردار مشهد تعطیلی شهر کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا

 «حسام قربانعلی» افزود: تاکنون زائران استان‌های تهران، مشهد، زاهدان و اهواز با انجام ۶ پرواز از فرودگاه جده منتقل شده اند.

وی بیان‌داشت: عملیات بازگشت زائران علاوه بر استان تهران از ایستگاه‌های پروازی تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و مشهد تا پایان روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

قربانعلی خاطرنشان‌کرد: امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو پرواز برای انتقال عمره‌گزاران استان‌های تهران و تبریز برنامه‌ریزی شده که پرواز نخست با شماره پرواز ۱۵۹۱ در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه جده پرواز و در ساعت ۱۳ و ۴۰ وارد فرودگاه تبریز خواهد شد.

وی گفت: پرواز دوم نیز از فرودگاه جده با شماره پرواز ۱۵۰۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه امشب وارد فرودگاه حضرت امام (ره) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • چهره‌های هالیوودی خواستار تغییر جهان با هنر شدند
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش