Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نشست مشترک فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان چهارشنبه ۱۴ اسفند برگزار شد.

علی داودی مهر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به برخی از طرح‌ها و فعالیت‌های شرکت آب منطقه ای که مشارکت و حضور نیروی انتظامی در پیشبرد آن‌ها نقش اساسی داشتند، گفت: این حمایت‌ها و همکاری‌های خوبی که مجموعه نیروهای انتظامی در سطح استان با بخش آب داشته اند، برای ما تکیه گاهی ارزشمند بوده و مطمئن هستیم که با وجود فرمانده پرتلاش و بزرگی همچون سردار انصاری، این کمک و حمایت ها مضاعف خواهد شد و ان شاالله با تعاملات نزدیکتر و کارشناسی، در حل مشکلات بخش آب، به خوبی عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از پایه‌های اصلی در وجود امنیت در همه بخش‌ها، وجود نیروی خدوم انتظامی است و در بخش آب نیز واقف هستیم و اذعان داریم که نیروی انتظامی کمکی پیشبرنده برای ما بوده و امیدواریم این تعاملات و همکاری ها گسترده تر شود.

همچنین، سردار مهدی انصاری، فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک روز ۱۳ اسفند که روز ملی آب نامگذاری شده، به اهمیت آب در زندگی انسان‌ها و در توسعه جوامع اشاره کرد و گفت: این نعمت الهی را باید قدر بدانیم و در حفاظت از آن‌ها کوشا باشیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، وی افزود: نیروی انتظامی خود را موظف می‌داند تا از همه امکانات و ظرفیت‌های خود در کمک به دستگاه‌ها و سازمان‌ها برای پیشبرد اهداف‌شان که یقینا همگی در مسیر اهداف نظام اسلامی است، دریغ نکند و آماده هستیم تا زمینه‌های همکاری با بخش آب را گسترده تر و بیشتر کنیم.

گفتنی است که در پایان این نشست و پس از ارایه پیشنهادات و بررسی مشکلات و چالش‌ها، لوح سپاسی از سوی فرمانده نیروی انتظامی استان به مدیرعامل شرکت آب منطقه ای به جهت تلاش‌ها و ایجاد فضای مناسب برای همکاری‌های دوجانبه با نیروی انتظامی، اهدا شد.

لازم به ذکر است که فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بوبراحمد، با حضور در شرکت آب منطقه ای استان، ضمن برگزاری نشست با مدیرعامل، با اهدای لوح سپاس، از وی تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد شرکت آب منطقه ای فرمانده انتظامی انتظامی استان کهگیلویه کهگیلویه و بویراحمد شرکت آب منطقه ای نیروی انتظامی بخش آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مسابقات ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر از سیزده نقاط در مناطق مختلف استان به مدت چهار روز در رشته‌های مختلف آیینی، پژوهشی، تقسیر، نهج البلاغه، صحیفه‌ی سجادیه، احکام گفتمان مهدوی، قرائت و ترتیل، اذان، حفظ انشاء نماز، مداحی و دعا خوانی برگزار می‌شود.

مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این آیین گفت: یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در کنار آموزش دروس کتب درسی به دانش آموزان تعلیم و تربیت آن‌ها متناسب با فرهنگ و دین اسلامی است.

میکائل باقری افزود: مسابقات کشوری در تابستان امسال در دو استان مازندان و خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات تفاوت هایی نسبت به ادوار گذشته دارد، عنوان کرد: ما بر اساس تحلیل هایی که در مسابقات ۶ سال اخیر انجام دادیم سهمیه ای برای استان ها در نظر گرفتیم که استان ها بتوانند کیفیت مسابقاتشان را ارتقاء دهند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: مسابقات قران، نماز و عترت هر ساله در بخش‌های کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

جمالی افزود: دانش آموزان حائز شرایط می‌توانند با توجه به علاقه و پایه تحصیلی خود در هر یک از این رشته‌ها ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه