Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@00:22:34 GMT

۱۴ نفر در کردستان به کرونا ویروس مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۸۳۴۱

۱۴ نفر در کردستان به کرونا ویروس مبتلا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: چهار نفر دیگر به جمع بیماران کرونا مثبت قطعی در کردستان اضافه شد و اکنون تعداد مبتلایان به این ویروس در استان، ۱۴ نفر است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس نتایج آزمایشات تکمیلی از ظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز، ۱۴ اسفندماه چهار نفر مثبت جدید به جمع بیماران کرونامثبت قطعی در استان افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضاعی افزود: با احتساب این تعداد از ابتدا تا پیش از ظهر امروز، مجموعا ۱۴ نفر بیمار کرونا مثبت قطعی در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان مردم را به رعایت آداب بهداشت فردی و ماندن در خانه‌ها دعوت کرد و یادآور شد: برای کنترل اپیدمی این بیماری، باید میزان مواجهات مردم با هم به کمتر از ۵۰ درصد کاهش یابد، بنابراین لازم است حداکثر سعی خودمان را در پرهیز از رفتار‌هایی از قبیل رفت و آمد‌های غیر ضروری، حضور در مراسم‌های مختلف، میهمانی دادن و میمانی رفتن، دست دادن و رو بوسی کردن به‌کار گیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری واگیر دانشگاه علوم پزشکی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان در بخش مثبت خبر، طرح‌هایی که به رفع مشکلات مردم و توسعه پایدار استان سمنان منجر می‌شود بازگو خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی