Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ضمن تکذیب شایعه تمام شدن وضعیت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران به علت شیوع بیماری کرونا گفت: این موضوع تکذیب می شود و انتخابات مرحله دوم این حوزه در ۲۹ فروردین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد نوذری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار ضمن تکذیب شایعه تمام شدن وضعیت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران به علت شیوع بیماری کرونا گفت: این موضوع تکذیب می شود و انتخابات مرحله دوم این حوزه در ۲۹ فروردین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: اگر بنای بر تغییر زمان انتخابات مرحله دوم باشد اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت ولی تاکنون هیچ گونه بحثی در این خصوص صورت نگرفته و انتخابات در مرحله دوم در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

 

از عصر امروز شایعه ای در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که براساس آن تعداد 11 حوزه انتخابیه ای که به دور دوم کشیده شده است بعلت بیماری کرونا مرحله اول تمام می شود و مرحله دومی در کار نخواهد بود که این موضوع تکذیب می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متولدین ۸۵ می‌توانند رای دهند

ایسنا/مازندران رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائمشهر اعلام کرد: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

جواد مولایی قرا، با بیان این مطلب که مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر در شهرستان‍های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: بازه زمانی تبلیغات داوطلبان از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت تمام می‌شود.

فرماندار قائمشهر با اشاره این موضوع مهم که، کسانی که در مرحله اول رای نداده باشند، می‌توانند در هر حوزه‌ای رای دهند، افزود: افرادی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رای داده باشند، در مرحله دوم، فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای بدهند.

مولایی قرا، تصریح کرد: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • متولدین ۸۵ می‌توانند رای دهند
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی