Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:59:34 GMT

سلامت و امنیت مردم قابل معامله نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۸۷۸۵

سلامت و امنیت مردم قابل معامله نیست

سعید رازانی شامگاه چهارشنبه بیان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشد مجازات برای محتکران مواد موردنیاز مردم در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت مردم خط قرمز دادگستری است و قابل معامله نیست اظهار داشت: به تمام نیرو های انتظامی و امنیتی دستور داده شده انبارهای محتکران شناسایی و بین مردم توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازانی تاکید کرد: با متخلفان در این زمینه به شدیدترین وضع برخورد می شود و هیچگونه اغماض و چشم پوشی با محتکران نمی شود.

وی افزود: سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی استان باید به منظور جلوگیری از سرگردانی مردم و ازدحام بی مورد در داروخانه ها، لیست داروخانه های توزیع الکل ضدعفونی را منتشر کنند تا شهروندان دسترسی راحت تری برای خرید داشته باشند.

دادستان خرم آباد تاکید کرد: همچنین این ۲ نهاد به همراه تعزیرات حکومتی و با هماهنگی معاونت امور اقتصادی استانداری لرستان باید گشت های مشترک و تخصصی برای نظارت بر فعالیت داروخانه ها و کنترل بازار توزیع الکل و ژل ضدعفونی تشکیل دهند.

رازانی با اشاره به فعالیت مستمر این گشت ها تا ساماندهی بازار و رضایت مردم ادامه داد: بایددر شرایط کنونی و برای مقابله با  ویروس کرونا مواد ضدعفونی و الکل به میزان کافی و با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دادگستری داروخانه لرستان احتکار پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دادگستری داروخانه لرستان احتکار ویروس کرونا دادگستری داروخانه لرستان احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی