Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اینتر سلامت عمومی را اولویت اول دانست و از تصمیم خود برای نپذیرفتن برگزاری بازی یوونتوس-اینتر با تماشاگران دفاع کرد.

طرفداری - ویروس کرونا حالا بیش از 3000 نفر را در ایتالیا مبتلا کرده و تاکنون 107 نفر کشته شده اند. شیوع این ویروس در هفته گذشته باعث بی نظمی های زیادی در تقویم بازی های سری آ شد و در نهایت روز گذشته وزارت ورزش ایتالیا اعلام کرد تا تاریخ 3 آوریل، تمام بازی های ورزشی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیون ژانگ، رئیس اینتر در گفتگو با بی بی سی اسپورت در این مورد گفت:

بستن درها و ادامه دادن بازی ها کار درستی است. از منظر اخلاقی، به عنوان رئیس یک باشگاه فوتبالی و یک دیر در یک سازمان که در این اتفاقات سهیم هستم، واقعا نمی توانم چنین پیشنهاداتی را قبول کنم (بازی با تماشاگر) و نمی توانم اجازه دهم سلامت عمومی در خطر بیفتد. مهم نیست بازی چیست، مهم نیست بازی ها 24 یا 48 ساعت به تعویق افتاد، ما می دانستیم شرایط اجازه چنین کاری را نمی دهد. 

کار درست این بود که پیشنهاد بازی با تماشاگران را قبول نکنیم. من مجبور بودم کاری را انجام دهم که از نظر اخلاقی درست بود؛ هر چند که قبول نکردن، کار سختی بود اما ما تصمیم درستی گرفتیم و حالا مردم می فهمند که تصمیم ما درست بود. به عنوان یک باشگاه فوتبال، ما مسئولیت داریم پیام درستی ارسال کنیم. امنیت جامعه بالاترین اولویت است. بستن درها به روی تماشاگران به خیلی از دلایل سخت است اما در نهایت برای جلو رفتن طبق تقویم و ادامه دادن به فعالیت های عادی، ما مجبور به گرفتن این تصمیمات بودیم. از این نگران نیستم که بازی بدون تماشاگر روی بازی تیم تاثیر بگذارد. نگرانی من به خطر افتادن سلامت عمومی با برگزاری بازی ها با تماشاگر است. 

انتظار می رود بازی یوونتوس اینتر بالاخره یکشنبه آینده، با یک هفته تاخیر نسبت به تقویم بازی ها پشت درهای بسته برگزار شود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر می‌روند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره تمهیدات لازم برای حضور تماشاگران و ورود و خروج تیم‌ها به ورزشگاه وطنی به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: همه نیرو‌ها پای کار هستند تا ان‌شاءالله یک بازی بدون دردسری را برگزار کنیم. تمشاگران پرسپولیس هم در قسمت شمالی ورزشگاه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. همان ۱۰ درصد به تماشاگران مهمان اختصاص می‌یابد. پشت دروازه می‌نشینند. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد.  

درزی خلردی در مورد اینکه فصل گذشته نساجی در حالی میزبان پرسپولیس بود که خیلی بیشتر از ۱۰ درصد فضای ورزشگاه به تماشاگران مهمان اختصاص یافت و این بار جلوی هجوم بیش از حد مجاز تماشاگران پرسپولیس گرفته خواهد شد، عنوان کرد: تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفتیم ۶۰۰ عدد است که همان ۱۰ درصد می‌شود. احتمال اینکه این بار هم بیش از ۱۰ درصد تماشاگر پرسپولیس وارد ورزشگاه شوند وجود دارد ولی تلاش خواهیم کرد تا بیشتر ورزشگاه به تماشاگران نساجی میزبان تعلق پیدا کند. شاید تماشاگران پرسپولیس در میان تماشاگران نساجی وجود داشته باشند. تمهیدات بر این است که تماشاگران نساجی غالب باشند و لیدر‌ها هم با یکدیگر هماهنگ هستند. ان‌شاءالله مشکلی پیش نمی‌آید.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در مورد حضور بانوان در ورزشگاه وطنی گفت: امکان حضور بانوان محترم در بازی‌هایی که نساجی میزبان پرسپولیس و استقلال است به دلیل حساسیت مسابقه وجود ندارد. طرفداران دو تیم تهرانی بیشتر از سایر تیم‌ها هستند و به همین خاطر بانوان حضور ندارند. در دیگر بازی‌های نساجی مشکلی نیست و می‌توانند حضور یابند. البته ظرفیت ورزشگاه کم است که نمی‌توانیم در بازی‌های نساجی با استقلال و پرسپولیس پذیرای بانوان محترم باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید