Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@04:17:27 GMT

توقف صادرات ۷ کامیون دستکش بهداشتی در مرز بازرگان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۹۴۳۲

صادق نامدار در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار کرد: صادرات محموله 6 میلیون جفتی دستکش بهداشتی در مرز بازرگان متوقف شد.

وی با بیان اینکه مجوز صادرات این محموله مربوط به قبل از شیوع کرونا اخذ شده بود، تصریح کرد: زمان اخذ مجوز این محموله مربوط به قبل از اعلام بخشنامه ممنوعیت بود و طی 9 روز گذشته این محموله در داخل گمرک بازرگان در انتظار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گمرک بازرگان با اشاره به نیاز استان به دستکش، ادامه داد: بنا به نیاز کشور، ضروری بود از صادرات این محموله جلوگیری شود.

نامدار با بیان اینکه این محموله در 7 کامیون بارگذاری شده بود و ارزش ریالی این محموله 50 میلیارد ریال بود، گفت: این محموله با نظارت نهادهای قضائی و بهداشتی در سطح داروخانه‌های آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران

بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان خبر داد و گفت: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

او با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، افزود: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها