Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@22:02:05 GMT

رمزگشایی از مرگ آتشین زن صیغه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۹۶۸۵

رمزگشایی از مرگ آتشین زن صیغه‌ای

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، 6 بهمن گزارش مرگ زن جوانی در بیمارستان به‌علت شدت سوختگی به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که زن جوان 27 دی به بیمارستان منتقل شده اما تلاش کادر درمان برای نجات او بی‌فایده ماند و وی جان باخت.

در ادامه بررسی‌ها همسر این زن مدعی شد: چند سال قبل با سارا آشنا شدم و او را به عقد موقت خودم درآوردم قرار بود پس از سه سال زندگی باهم ازدواج کنیم اما به خاطر برخی مشکلات این اتفاق نیفتاد و سر همین ماجرا با هم اختلاف داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز حادثه از محل کار به خانه بازگشتم و در مسیر باک بنزین موتور سیکلتم را پرکردم. همسرم سارا علاقه زیادی به بوی بنزین داشت به همین خاطر داخل یک ظرف کوچک بنزین ریختم و وقتی وارد خانه شدم کمی از بنزین را روی او پاشیدم و سپس ظرف بنزین را در اختیارش قرار دادم و با خنده گفتم این هم عطری که سفارش داده بودی. در حالی که ظرف بنزین دست همسرم بود سیگار روشن کردم که ناگهان همسرم آتش گرفت که بسرعت او را خاموش کردم و به کمک همسایه‌ها به بیمارستان رساندیم. همزمان با تحقیقات پلیسی خانواده زن جوان به دادسرای جنایی رفته و اظهار داشتند که دخترشان توسط همسرش به قتل رسیده است. با شنیدن اظهارات خانواده سارا، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران با مدارکی که در تحقیقات به‌دست آورد دستور بازداشت همسر موقت او را صادر کرد.

ادعای جدید شوهر

مرد جوان بلافاصله توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بازداشت شد. اما این بار ادعای جدیدی مطرح کرد: 4 سال قبل به‌عنوان پیک موتوری رستورانی در ونک کار می‌کردم. من برای یک شرکت غذا می‌بردم و سارا، کارمند این شرکت بود. در این رفت و آمدها با سارا آشنا شدم و بعد از مدتی او را به صیغه دوماهه خودم درآوردم و دوباره مدت صیغه را تمدید کردم. روحیه سارا اصلاً خوب نبود و چندین بار قصد داشت خودکشی کند که من سر بزنگاه رسیدم و مانع این کار شدم و سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی هم داشت. 7 ماه قبل خانه‌ای اجاره کردیم اما سارا با یک نفر دعوایش شد و به‌خاطر این دعوا به 4 ماه زندان محکوم شد.

او ادامه داد: در واقع ما باهم سه ماه در آن خانه زندگی کردیم. سارا اصلاً حال خوبی نداشت و اعصابش بهم ریخته بود، مدام ایراد می‌گرفت. من برای انجام کاری به شهرستان رفته بودم که شب حادثه 36 بار با من تماس گرفت و از من خواست به تهران برگردم. به تهران که آمدیم قهر بود اما درنهایت باهم آشتی کردیم و حتی او را سوار موتورم کردم و در شهر دور زدیم. تا نصف شب بیرون بودیم، سارا می‌خواست بیرون بمانیم اما چون صبح باید به محل کارم می‌رفتم به خانه برگشتیم. نیمه‌های شب از خواب بیدار شدم و دیدم خبری از سارا نیست. او را در کوچه دیدم. سارا ظرف بنزینی به‌دست داشت و آن را روی خودش ریخت و فندک را روشن کرد. خواستم او را خاموش کنم که دست‌های خودم هم سوخت.

با اظهارات جدید مرد جوان، بازپرس واحدی دستور انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت را صادر کرد. همچنین دستور داد پرونده پزشکی زن جوان را بررسی و دوربین‌های مداربسته محل حادثه را که آتش‌سوزی زن جوان را ضبط کرده بودند نیز بازبینی کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی خودکشی زن صیغه ای زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود

شنیده‌ها حاکی از آن است که مشکلات ساخت سری هفتم سریال «پایتخت» رفع شده‌است و قرار است این سریال پر مخاطب و محبوب تلویزیون، با تغییرات بسیاری از جمله جایگزین شدن برخی شخصیت‌ها مانند سارا و نیکا با دیگر بازیگران و بهره‌گیری از بازیگران و هنرمندان محلی و بومی استان مازندران تولید شود.

پیام احمدی‌نیا بازیگر، با انتشار فراخوان بازیگری برای سریال «پایتخت» در استوری صفحه شخصی اینستاگرام خود متذکر شده‌است که این سریال به دنبال، یک پیرمرد ۶۵ سال به بالا مازندرانی، پسر بچه ۷ ساله مازندرانی، دوقلوهای همسان خانم ۱۸ تا ۲۵ سال و یک خانم جوان ۲۵ تا ۳۵ سال می‌گردد.

احمدی نیا در رابطه با این استوری به خبرنگار صبا گفت: «به دلیل اینکه عضو صنف بودم از من خواسته شد تا این فراخوان را در فضای مجازی به اشتراک بگذارم و من این کار را انجام دادم و از جزییات خبری ندارم!»

اگرچه مراحل اولیه تولید این پروژه پیشتر آغاز شده، اما به دلیل مسائلی که بین مدیران سیما فیلم و تهیه کننده این سریال بود، حتی رایزنی ساخت فیلم سینمایی فصل هفتم «پایتخت» و اکران نوروزی آن صورت نگرفت و اکنون شاهد فراخوان ساخت فصل هفتم سریال آن هستیم.

پیشتر نیز سارا فرقانی در اینستاگرام خود نوشته بود:« به فضای مجازی توجه نکنید و بدانید که خودم اخبار درست را به شما می‌دهم، در حال حاضر با خبر شدم که ممکن است قصه پایتخت ده سال جلوتر رود و من و نیکا به اقتضای قصه ممکن است بزرگتر شده باشیم اما هنوز هیچی صد در صد نیست.»

تصور بر این است که فصل جدید «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم با حضور تیم کامل بازیگران فصول قبلی به جز مهران احمدی و سارا و نیکا فرقانی اصل، تابستان امسال و در مردادماه کلید بخورد.

نکته جالب توجه این که برخی رسانه‌ها امروز از نمایش داده نشدن بازپخش فصل ششم این سریال نوشتند. در این خبر آمده بود شبکه «آی فیلم» که از سال گذشته پخش سریال «پایتخت» را شروع کرده بود و فصول مختلف این سریال را به نوبت روی آنتن می‌فرستاد، با پایان فصل پنجم ادامه پخش آن را متوقف خواهد کرد و به جای فصل ششم،سریال «پژمان» را روانه آنتن می‌کند.

باید دید کش و قوس ساخته شدن و نشدن «پایتخت» به کجا می‌انجامد؟!

دیگر خبرها

  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • محل دفن افلاطون کشف شد | رمزگشایی طومارهای باستانی از طریق هوش موصنوعی
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی