Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@17:22:18 GMT

مقابله پدافندهوایی سوریه با حمله موشکی صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۹۷۱۸

مقابله پدافندهوایی سوریه با حمله موشکی صهیونیست‌ها

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه با پخش تصاویری از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حملات موشکی رژیم صهیونیستی در آسمان مناطق مرکزی و جنوبی سوریه خبر داد.

یک منبع نظامی سوریه با ارائه توضیحاتی در خصوص این تجاوز موشکی اعلام کرد: در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز پنج شنبه به وقت محلی، سامانه دفاع هوایی سوریه حرکت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را از مبدأ شمال فلسطین اشغالی به مقصد صیدا رصد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنگنده‌ها چند موشک را از داخل حریم هوایی لبنان به سوی منطقه مرکزی سوریه شلیک کردند و سامانه دفاع هوایی ارتش سوریه فورا با موشک‌های متخاصم مقابله کرده و آن‌ها را قبل از اصابت به اهداف مورد نظر منهدم کرد.

پرواز گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز شهر صیدا و صدای انفجار در منطقه بقاع

در همین حال به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، همزمان با حملات پرواز جنگنده های اسرائیلی بر فراز منطقه صیدا و بقاع در شرق لبنان، خبرها از شنیده شدن صدای انفجار در این منطقه حکایت دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران سیامند رحمان محمد مصدق روز درختکاری کشتار مسلمانان در هند دعای هفتم صحیفه سجادیه ارتش سوریه پدافند هوایی حمله موشکی رژیم صهیونیستی کروناویروس کرونا در ایران سیامند رحمان محمد مصدق روز درختکاری کشتار مسلمانان در هند دعای هفتم صحیفه سجادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان برانیت با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری