Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظار می رود این طرح تا پایان هفته در سنا هم به تصویب برسد و سپس برای امضای رئیس جمهوری، به کاخ سفید ارسال شود.

دونالد ترامپ پیشتر خواهان دریافت حداقل دو میلیارد دلار شده بود اما رهبران کنگره بر سر رقم ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به توافق مقدماتی رسیده اند.

بنا بر گزارش ها، بیش از سه میلیارد این مبلغ به طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با کرونا از جمله تولید واکسن و کیت‌های آزمایشی اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته می شود که بیش از یک میلیارد دلار برای کمک‌های بین المللی برای مبارزه با کرونا اختصاص داده خواهد شد.

مرکز کنترل بیماری‌های این کشور پیشتر از کنگره خواسته بود که برای آمادگی در برابر یک همه‌گیری احتمالی طرح چند میلیارد دلاری این مرکز را با فوریت تصویب کند.

از سوی دیگر گوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا، در این ایالت وضعیت اضطراری اعلام کرده است که بعد از تایید بیش از ۵۰ مورد ابتلا به این بیماری -کووید-۱۹ - و مرگ یک بیمار در آنجاست.

پیشتر مقامات لس‌آنجلس در این شهر وضعیت اضطراری اعلام کرده‌ بودند. بنا بر تازه ترین آمار رسمی، تعداد مبتلایان روز چهارشنبه در لس‌آنجلس با ۶ مورد جدید به ۸ نفر رسید.

تعداد مبتلایان در سراسر آمریکا حدود ۱۳۰ نفر است که ۱۱ نفر نیز جان ‌باخته‌اند که ده نفر آنها ساکن حومه شهر سیاتل ایالت واشنگتن بودند.

بیمار یازدهم ساکن منطقه ای در نزدیکی ساکرامنتو، مرکز کالیفرنیا، بود. او یک یک فرد مسن با مشکلات جسمی توصیف شده است.

در ایالت واشنگتن مقامات روز چهارشنبه اعلام کردند که تعداد مبتلایان از ۲۷ مورد به ۳۹ مورد افزایش یافته است.

این ایالت واقع در شمال غرب آمریکا و هم مرز با استان بریتیش کلمبیا کاناداست. سیاتل بزرگترین شهر این ایالت است که در فاصله ۲ ساعتی ونکوور، بزرگترین شهر غرب کانادا است.

ایالت واشنگتن یکی از قطب‌های اقتصاد آمریکا محسوب می‌شود. 

1717

کد خبر 434176

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس نمایندگان آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس

 به گزارش تابناک،ایرنا نوشت: علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس و نامزد فهرست شورای ائتلاف جبهه انقلاب دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در طول هر دوره ۱۴۶۱ روز کاری دارد بعضی از نمایندگان از این ۱۴۶۱ روز در مجموع کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند.

وی گفت: شما می‌بینید که وزیر صمت استیضاح می‌شود بعد رای نمی‌آورد و دوباره دلایلی مطرح می‌شود و با فشار برخی نمایندگان در نوبت اول دستور کار مجلس هم قرار می‌گیرد. البته به دلیل مسائل روانی بعد از استیضاح وزیر صمت قیمت ماشین قدری افت کرد اما بحث اصلی این است که آیا چرخ تولید دچار تحول شد یا خیر.

وی افزود: وزیر صمتی که دو سه ماه قبل استیضاح شد چگونه است که دوباره در نوبت اول استیضاح قرار گرفت؟ این سوال در ذهن برخی از نمایندگان است و الان هم از ما این سوال را می‌پرسند که چه اتفاقی افتاد که استیضاح وزیر صمت یک دفعه در نوبت اول قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای جنجالی یک کاندیدای انتخابات علیه نمایندگان مجلس
  • استانداری قم : اگر خبر تصویب بودجه برای استقبال از رئیسی توسط شهرداری قم صحت دارد، از شورای شهر می‌خواهیم که این مصوبه را لغو کند
  • افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • اعتراف استاندار روحانی به موفقیت دولت رئیسی
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد
  • ببینید | ۳ تذکر مهم رهبر انقلاب به نمایندگان قبل از شروع مجلس دوازدهم
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده