Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد اهلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با پیگیری‌های مسئولان ارشد استان چند واحد صنعتی که در زمینه تولید لوازم بهداشتی مشغول به تولید بودند با تغییر خط تولید خود به تولیدات مواد ضد عفونی کننده و ماسک در تلاش هستند تا نیاز استان را به این محصولات برطرف کنند.
وی بیان کرد: برخی از واحدهای صنعتی استان که امکان تغییر خط تولید خود را داشتند به تولید مواد ضدعفونی‌کننده رو آورده‌اند که به عنوان نمونه چند واحد خط تولید خود را به تولید محصولات الکل، ماسک و اسپری‌های ضدعفونی‌کننده دست اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 اهلی ضمن تشکر از واحدهای صنعتی که با احساس مسئولیت نسبت به شرایط پیش آمده در شیوع ویروس کرونا تلاش کردند تا با تولید مضاعف خود نیاز هموطنان خود را در این زمینه تامین کنند افزود: با افتتاح واحد صنعتی تولید کننده الکل در شهرک صنعتی۲ اردبیل  در چند ماه گذشته هم اکنون تولیدات این واحد صنعتی افزایش یافته بطوریکه  توانسته بخشی  از نیاز استان به الکل مورد نیاز را تامین کند.
وی ابزار امیدواری کرد با افزایش ظرفیت تولید در واحدهای تولیدی  در چند روز آینده این استان کمبودی از نظر محلول‌های ضد عفونی کننده نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه امسال ۵۰ طرح تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به بهره‌برداری رسیده است افزود: با افتتاح از این طرح‌های تولیدی و صنعتی برای بیش از ۸۰۰  فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه حفظ میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری موجود بسیار ارزان‌تر و آسان‌تر از ایجاد اشتغال جدید است،گفت: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان و با حمایت‌های صورت گرفته تلاش براین است واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال به چرخه تولید بازگردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل

کمال‌الدین میرجعفریان در نشست با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: توسعه فضای کتابخانه‌ای در اردبیل و نزدیک شدن به سرانه متوسط کشوری یکی از مطالبات دانش‌آموزان و دانشجویان در سال‌های اخیر بوده است.

او ادامه داد: در پاسخ به این نیاز و رفع نیازمندی‌ها پس از جلسات متعدد کارشناسی پراکندگی کتابخانه‌های عمومی در سطح شهر اردبیل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و برای رفع مشکلات فرهنگی تلاش می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل هم در این جلسه از مذاکره با خیر کتابخانه‌ساز برای احداث کتابخانه عمومی خبر داد و افزود: خیرین کتابخانه‌ساز آماده احداث پروژه احداث کتابخانه عمومی پس از تحویل زمین هستند.

پروانه رضاقلیزاده خاطر نشان کرد: بر اساس برآورد صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود طی یک تا ۲ سال آینده بتوانیم کتابخانه‌هایی شایسته در مناطق مختلف شهر اردبیل افتتاح کنیم تا شهروندان ساکن در این مناطق از فضای مطالعاتی و خدمات کتابخانه‌ای آن بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: دسترسی آسان به کتابخانه یکی از استاندارد‌های فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و موسسات کتابداری (ایفلا) می‌باشد و این امر مستلزم افزایش تعداد کتابخانه‌ها در مناطق مختلف شهری و روستایی است.

در این جلسه مقرر شد تا در خصوص تامین زمین مورد نظر برای احداث کتابخانه عمومی در محلات دروازه مشگین و میدان جهاد که وسعت و تراکم جمعیت قابل توجهی داشته و از کتابخانه‌های عمومی شهر فاصله چشمگیری دارد، اقدامات لازم توسط دستگاه‌های ذیربط صورت بگیرد.

همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مکلف شد زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در خیابان دامپزشکی برای احداث کتابخانه در اختیار کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل قرار دهد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است. در حال حاضر تعداد کتابخانه‌های استان اردبیل ۸۲ باب (با یک میلیون جلد کتاب) است که ۶۵ باب از آنها زیر نظر مستقیم اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اداره می‌شود و ۱۷ باب دیگر با مشارکت سایر ارگان‌ها و نهاد‌های خصوصی و دولتی فعالیت می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟