Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@11:08:42 GMT

مالکان جعلی املاک بزرگ غرب‌تهران به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۰۰۲۴

مالکان جعلی املاک بزرگ غرب‌تهران به دام افتادند

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از مالک جعلی ملک‌های بزرگ غرب‌تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ معظمی گودرزی اظهار کرد: دهم بهمن ماه امسال پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری و فروش مال غیر توسط بازپرس شعبه یکم دادسرای ناحیه ۵ تهران برای رسیدگی تخصصی و شناسایی متهمان به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تحقیقات اولیه نشان از آن داشت ۲ مرد میانسال که دارای تحصیلات عالی به نام‌های ابوالفضل ۴۰ ساله و سعید ۴۵ ساله هستند با در اختیار داشتن تعدادی اسناد ملکی خود را مالک این ملک‌ها به شاکیان معرفی کرده‌اند و پس از مدتی گفت‌وگو بر سر مبلغ معامله با خریداران، در مشاور املاکی برای تنظیم مبایعه‌نامه حاضر و با دریافت قسمتی از مورد معامله به بهانه‌ای از مشاور املاک خارج و از محل گریخته‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داشت: با شناسایی مالکان اصلی این اسناد به‌دست آمد، متهمان با شناسایی افرادی که در مناطق غربی تهران مالک قواره‌های بزرگ ملک هستند یا اینکه در غرب تهران تعدادی پلاک ثبتی به نام‌شان است به بهانه اینکه می‌توانند ملک‌های آنها را با قیمت خوبی بفروشند اسناد و مدارک مربوط به ملک‌ها را به دست آورده‌اند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان با توجه به هویت متهمان و یکسری اقدامات پلیسی مخفیگاه آنها را در بلوار فردوس و جنت‌آباد شناسایی کردند و با هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات پلیسی، موفق شدند هر دو متهم را در یازدهم اسفندماه دستگیر و به این پایگاه انتقال دهند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهمان تاکنون به ۳ فقره کلاهبرداری و فروش املاک سایر اشخاص و اخذ مبلغ ۱۵ میلیارد ریالی از خریداران اعتراف کردند. هر دو متهم با دستور بازپرس شعبه یکم بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم قرار دارند.

لینک کوتاه: asriran.com/0030aa

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس آگاهی پایگاه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

به گزارش میزان، دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت BBC جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • حسن روشن: نام باشگاه استقلال را نباید تغییر داد
  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی