Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:09:58 GMT

۹۴ واحد صنفی متخلف در استان کردستان پلمپ شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۰۰۹۲

۹۴ واحد صنفی متخلف در استان کردستان پلمپ شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور از جمله استان کردستان، مدافعان امنیت کشور همراه و همگام با مدافعان سلامت از همه امکانات و تجهیزات در راستای مقابله و پیشگیری از این بیماری تلاش می‌کنند.

وی افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده پلیس در کنار وظیفه ذاتی خود که همان تامین نظم و امنیت است با بهره گیری از ظرفیت یگان ویژه اقدام به ضد عفونی کرده معابر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: در حوزه فضای مجازی نیز پلیس فتا با رصد دقیق اخبار و اتفاقات فضای مجازی با افرادی که اقدام به شایعه سازی و انتشار اخبار کذب و نادرست می‌کنند برخورد کرده و موفق به دستگیری ۴ نفر در این رابطه شده است.

سرهنگ حیدریان یادآور شد: در حوزه برخورد با محتکران و افراد فرصت طلبی که متاسفانه از این فضا سوء استفاده کرده و اقلام بهداشتی را احتکار می‌کنند اداره نظارت بر اماکن استان با همکاری سازمان‌های مرتبط طرح نظارت بر اماکن عمومی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: اداره نظارت بر اماکن استان طی هفته گذشته موفق به کشف بیش از ۳۶۰ هزار دستکش، ۲۶ هزار عدد ماسک و حدود ۴۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: همچنین در اجرای این طرح بیش از یک هزار و ۵۰ واحد صنفی بازدید که از این تعداد ۹۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب و به بیش از ۲۲۰ واحد صنفی دیگر تذکر داده شد، ضمن اینکه چهار متصدی واحد صنفی متخلف به مراکز قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حیدریان در پایان از زحمات جهاد گونه عوامل کادر پزشکی در سطح استان که از جان خود برای سلامت مردم مایه می‌گذارند تقدیر و تشکر کرد و به شهروندان توصیه کرد: انتظار داریم ضمن رعایت مسایل بهداشتی در صورت اطلاع از احتکار لوازم بهداشتی مراتب را در اولین فرصت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4870569

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی تخلفات صنفی تخلفات بهداشتی ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد بارش باران شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی ماسک طبی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر در تل‌آویو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • (ویدئو) لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر در تل‌آویو
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند