Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:26:50 GMT

مهلت پرداخت قبضها تا پایان اردیبهشت ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۰۱۱۰

مهلت پرداخت قبضها تا پایان اردیبهشت ۹۹

رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: کمبودی به جهت تامین انرژی و آب در کشور نیست به ویژه این روز‌ها که نیاز بیشتری به آب برای رعایت ملاحظات بهداشتی وجود دارد.

وزیر نیرو بیان کرد: رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم ادامه داشته باشد و ما برای مصارف غیر ضروری توصیه می‌کنیم از آب کمتر استفاده کنند تا با کمبود مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شرایط سیلابی برخی از رودخانه‌ها موجب می‌شود که برخی تصفیه خانه‌های آب با وجود اینکه مشکلی در تامین نیست، نتوانند بیش از حد ظرفیت خودشان نسبت به بهبود کیفیت آب عمل کنند.

اردکانیان بیان کرد: در برخی از اوقات ممکن است با کاهش یا افت فشار مواجه شویم، اکنون با ایام پایان سال و سنت خانه تکانی روبرو هستیم و هرچقدر که این اتفاق زودتر رخ دهد، میزان مصرف آب کمتر و اطمینان بیشتر در تامین آب وجود خواهد داشت.

وزیر نیرو با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: شرایط بیماری کرونا، موجب رکود و کندی در برخی از کسب و کار‌ها می‌شود.

او افزود: به خصوص در کسب و کار‌های پایان سال، ما به سهم خودمان هرچند که هزینه‌های آب و برق در سبد هزینه خانوار درصد قابل ملاحظه‌ای نیست و جزء پایین‌ترین‌ها است، اما امروز به همه شرکت‌ها آب و فاضلاب در تمام استان‌ها و شرکت‌های توزیع برق ابلاغ شده است که به دلیل شرایط خاص و مواردی که مشترکان برای دریافت انشعاب مراجعه می‌کنند و باید حق انشعاب را طبق قانون پرداخت کنند حداکثر با مراجعه کنندگان مدارا شود و در صورت تخصیص به شکل اقساطی انشعاب پرداخت شود.

او بیان کرد: افرادی که به دلایلی که به آن اشاره شد، در پرداخت قبض خودشان چه برق و چه آب مشکلاتی موقت و قطعی داشته باشند مهلت لازم داده شود.

وزیر نیرو گفت: همه مردم می‌دانند بخش عمده منابع مورد نیاز صنعت آب و برق از همین محل یعنی پرداخت قبض تامین می‌شود لذا ما از بودجه عمومی رقم قابل ملاحظه‌ای را دریافت نمی‌کنیم.

 اردکانیان افزود: وزارت نیرو باید به گونه‌ای رفتار کند که به دلیل کمبود منابع با اختلالی در عرضه این دو محصول حیاتی مواجه نباشد.

 

 

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت نیرو کمبود آب وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد