Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد گیلان از اعطای سبدهای کالا به خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری امسال به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت غیرحضوری در گیلان انجام می‌شود. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

عباس اهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، مشارکت خیران برای تأمین نیاز محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در ایام نوروز امسال را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و تأمین سلامت مردم به صورت غیرحضوری در گیلان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه مردم نوع دوست و خیر استان همه ساله با نزدیک شدن به ایام سال نو ضمن شرکت در جشن نیکوکاری کمک‌های خود را به نیازمندان و ایتام اهداء می‌کنند عنوان کرد: تمهیدات لازم برای مشارکت غیرحضوری نیکوکاران گیلانی جهت اعطاء کمک‌های خیرخواهانه آنان به نیازمندان اندیشیده شده است. 

اهرابی شماره حساب 0109352176004 بانک ملی و شماره کارت 6037991899957678 را از جمله راه‌‌هایی که خیران برای کمک به نیازمندان می‌توانند از طریق آن اقدام کنند اعلام کرد و افزود: کمیته امداد به عنوان یک نهاد کمک رسان به اقشار ضعیف برای رسیدگی به وضعیت معیشت محرومان اهتمام بسیار خاصی دارد.

جشن نیکوکاری در هرمزگان به‌دلیل پیشگیری از شیوع کرونا به شکل سابق برگزار نمی‌شوداصفهان| جشن نیکوکاری غیرحضوری برگزار می‌شودجشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد گیلان تأمین سلامت مردم و عموم شهروندان گیلانی را در شرایط حساس کنونی شیوع ویروس کرونا از جمله اموری که در اولویت تمام برنامه‌ها قرار دارد اعلام کرد و گفت: نیکوکاران می‌توانند جهت مشارکت در جشن نیکوکاری، کمک‌های خود را با شماره،گیری کد #1*8877* به دست محرومان برسانند.

وی فعالیت اپلیکیشن‌ها جهت دریافت کمک‌های نقدی خیرخواهانه مردم و تلاش مجموعه کمیته امداد گیلان برای راه‌اندازی بیشتر خدمات غیرحضوری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مراجعه به سایت www.emdad.ir از دیگر روش‌هایی است که خیران نوع‌دوست می‌توانند از طریق آن به کمک نیازمندان بشتابند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان شمار افراد تحت حمایت این نهاد در استان را حدود 124 هزار خانوار اعلام کرد و بیان داشت: در سال‌های اخیر با توجه به حمایت‌های خوب دولت و مشارکت فعال مردم نیکوکار در امور خیرخواهانه نهاد حمایتی کمیته امداد توانسته است خدمات بسیار زیادی را به خانوارهای تحت پوشش و نیازمند ارائه کند.

اهرابی تهیه سبد غذایی ویژه خانواده‌های محروم و نیازمندان به ویژه زنان سرپرست خانوار و بیماران در آستانه فرا رسیدن عید نوروز را یکی دیگر از برنامه‌‌های کمیته امداد دانست و اظهار داشت: بدون شک با مشارکت همه‌جانبه و با کمک‌های مردمی می‌توانیم نسبت به تهیه سبدهای بیشتری برای محرومان اقدام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان ارتقاء سطح زندگی مددجویان کمیته امداد و افزایش درآمدهای آنان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد کسب و کار از جمله اقدامات مهمی است که در جهت توانمندسازی مددجویان در گیلان اجرایی می‌شود و در جهت افزایش توان اقتصادی آنان مؤثر بوده است.

اهرابی از ارائه آموزش‌های مشخص قبل از شروع کسب و کار و فعالیت تولیدی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان خبر داد و ابراز داشت: کمیته امداد گیلان در مسیر تحقق بیشتر این هدف با سایر سازمان‌‌ها و ادارات کل مرتبط نظیر اداره کل فنی‌وحرفه‌ای گیلان توافقنامه‌هایی را منعقد و اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/614/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد گیلان جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند