Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مقدس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی ضمن هشدار به سودجویان ومحتکران اقلام و کالاهای بهداشتی نظیر ماسک، الکل، دستکش و مواد ضد عفونی کننده در سراسر استان خراسان جنوبی تاکید کرد: در ارتباط با رصد وشناسایی و بازرسی از کلیه مراکز و منازلی که مطابق گزارشات موثق مردمی و یا نهادهای انتظامی و اطلاعاتی محل احتکار کالاهای حوزه سلامت در آن‌ها می‌رود، دستورات ویژه بلافاصله مطابق قانون داده می‌شود و به اخلالگران در حوزه سلامت جامعه، اجازه اخلالگری در استان خراسان جنوبی داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چنانچه این اشخاص به فوریت مراتب نگهداری این کالاها را به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جهت عرضه و توزیع به نرخ مصوب اعلام نکنند به نحو بازدارنده‌ای مجازات خواهند شد و این گونه واحدها نیز عندالزوم با دستور قضایی پلمب خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در همین راستا روز گذشته با گزارش اطلاعات سپاه استان مقادیر زیادی دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی کننده احتکار شده از یک باب منزل مسکونی کشف و پرونده قضایی برای متهم تشکیل گردید.

مقدس افزود: هماهنگی بسیار خوبی بین دادستان‌ها، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و ضابطین عام و خاص و تعزیرات حکومتی استان و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان برای برخورد قاطع و بازدارنده با محتکران و اخلالگران حوزه سلامت در استان وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر نوع احتکار در حوزه اقلام بهداشتی (ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستکش و ...) بلافاصله مراتب را به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یا نهادهای انتظامی و اطلاعاتی و یا تعزیرات حکومتی استان، بازرسی سازمان صمت و یا دادسراهای عمومی و انقلاب محل اطلاع دهند تا به فوریت اقدام قانونی در خصوص شناسایی وبازرسی محل احتکار و سپس، برخورد قاطع و بازدارنده صورت پذیرد.

۴۷۲۳۱ کد خبر 1360752

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: احتکار بیماری عفونی ویروس کرونا دادستانی بازداشت استان خراسان جنوبی عمومی و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی

فرماندار سربیشه در خراسان جنوبی گفت: ساعتی قبل بارش تگرگ موجب شکسته شدن شیشه تعداد زیادی خودرو و برخی منازل شهر درح سربیشه شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا لکزایی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به علت شکستن و تخریب پایه دال پل در مسیر اصلی درح به مرز ماهیرود واقع در سه راهی کلاته شیر، این مسیر مسدود شد.

وی ادامه داد: امکان تردد خودرو‌ها به سمت مرز ماهیرود از سمت مسیر قدیمی در این محور تامین شده است.

فرماندار سربیشه اظهار کرد: بارش شدید تگرگ باعث تخریب تمامی آبنما‌های سه بخش شهرستان، برخی معابر شهری و روستایی و وجود گل و لای و سنگ در معابر برخی روستا‌ها شد.

وی با بیان اینکه جاده روستایی کباد به دلیل عبور سیلاب تخریب و مسدود است اظهار کرد: همچنین خسارات زیادی به مزارع و باغات کشاورزی این شهرستان وارد شد.

لکزایی اضافه کرد: جاده روستای شبو غیرقابل دسترس شده و ۱۵ منزل روستا نیز دچار آبگرفتگی شد که نیرو‌های هلال احمر در حال ارسال چادر و آرد به این منطقه هستند.

وی عنوان کرد: اکنون چند تیم در حال ارزیابی و بررسی خسارات سیلاب و تگرگ به نقاط مختلف شهرستان اعزام شده‌اند.

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در خراسان جنوبی فعال شد و تا روز جمعه بارش گسترده باران اغلب مناطق استان را فرا گرفت که طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب را به همراه داشت و در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا هفته اول اردیبهشت نیز در خراسان جنوبی خسارات سنگین مالی بر جای گذاشت، اما خسارت جانی ناشی از سیل اخیر در این استان گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • بارش شدید تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی و آسیب به منازل و خودروها + ویدئو | اندازه تگرگ ها را ببینید
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است