Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:18:46 GMT

سه خارجی استقلال در مسیر ترک ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۰۴۵۷

سه خارجی استقلال در مسیر ترک ایران

با تعطیلی رقابت های لیگ برتر و تمرینات استقلال سه بازیکن خارجی آبی در مسیر ترک ایران قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام با وجود پافشاری های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با گسترش شیوع کروناویروس در ایران رقابت های لیگ برتر تا اواسط فروردین ماه 99 تعطیل شد. با این تصمیم سران باشگاه ها و مربیان نیز تا حدودی از بلاتکلیفی خارج و تمرینات خود را برای مدتی نسبتا طولانی تعطیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از این تیم ها استقلال تهران بود که بنا به تصمیم فرهاد مجیدی تا 25 اسفندماه تمرینات را تعطیل کرد تا مجددا از این روز دور هم جمع شده با فروکش کردن بحران کروناویروس دوباره برنامه آماده سازی خود را از سر بگیرند. با این تصمیم بازیکنان داخلی برای استراحت در کنار خانواده راهی شهرهای خود شدند تا سه بازیکن خارجی این تیم نیز در صدد گرفتن مرخصی بیشتر و ترک ایران باشند.


هروه میلیچ، شیخ دیاباته و نیکولای بودوروف دیروز با قطعی شدن تعطیلی ده روزه تمرینات خواستار مرخصی و ترک ایران شدند اما در این راه با توجه به لغو بسیاری از پروازهای خروجی با مشکلات غیرمنتظره ای روبرو و سفرشان در ابهام قرار گرفت. جالب این که دیاباته مصدوم در حالی که امید می رفت از هفته آتی به تمرینات اضافه شود با ترک ایران به احتمال فراوان باید روزهای پایانی درمانی خود را در فرانسه پیگیری و گزارش افدامات خود را به کادرپزشکی استقلال بدهد.

استقلال تهران دیاباته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران دیاباته ترک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد